Back To School

Sådär ja. Första dagen avklarad. Hamnade i en helt okej studiegrupp och klassen är säkert också bra. Har ju ett helt gäng med mej från förra året, så de va inte ens särskilt nervöst att glida in i klassrummet. Tyvärr känner jag mej inte helt övertygad om att jag valt rätt inriktning, eller ens om ja vill fortsätta läsa överhuvudtaget.. men va ska man göra annars? :S

Elin verkade också klara av första dagen bra och sitter väl som bäst och laddar inför första nollningen nu. Man blir nästan lite sugen när man tänker tillbaka på de, lite kul var de ju faktiskt att gå runt och va allmänt ful å skrik-sjunga hela kvällarna ;D Men men, man kanske kan snylta in sig på nån nollefest även i år ;p 


                                                       
                                                Nolle-kalas 06! Jag och goa Maria, Maria, jag och Fadder-Sofia på
                                                             brännbollsturnering, och preppsittning med laget :D



Annars blir det nog inget speciellt idag. Ska skriva "studiegruppskontrakt" (otroligt seriöst) och snart upp till skogen å ha uteträning. Är tyvärr mkt o-sugen på att pallra mej iväg å springa idag känner jag, men va gör man inte? Är ju coach för fan, kan ju liksom inte balla ur redan INNAN säsongen börjat på riktigt ;p

Nu ska de käkas banan!! Är annars inne i en nektarin-period just nu (för alla er som undrat menar ja). De slinker ju alltid ner! Adios!




                                 
"Någon som sitter ensam 
            tänker på dig. 
Kanske är det dags att äntligen
       höra av sig på nytt"

F*ck u, NWT´s horoskop. Jag försöker ju va bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0