En Helt Vanlig Dag.. Eller Nåt


 

Har ju varit så sugen på att skaffa blogg länge nu, men har inte riktigt vågat. Men men, jag gör väl ett försök då så får vi se hur de blir.

Igår skjutsade mamma upp mig till stugan så ja skulle kunna ha hela dagen där idag å bara ligga på bryggan å njuta. Självklart så glömde jag laddaren på hemmaplan, och satte mej själv i en rätt jobbig situation eftersom jag ALDRIG stänger av mobilen (ja menar, det KAN ju va nån som vill nåt jätteviktigt just precis då). Men efter att ha haft en liten diskussion med mig själv och kommit fram till att det viktigaste var att ha batteri till dagen efter så jag skulle kunna ta mig hem på något sätt, så stängde jag tillslut av mobilen och kände mej nöjd med mig själv.

Kände mej dock inte riktigt lika nöjd med mig själv imorse när jag skulle sätta på mobilen och kom på att jag fortfarande inte orkat lära mig den nya PIN-koden... Jävla skit!! Den lilla detaljen hade jag ju inte haft en tanke på.. så där satt jag mitt i skogen utan att kunna få någon som helst kontakt med någon. Well done, kände jag och insåg att min alldeles egna njutar-dag i solen liksom blev hyfsad förstörd. Var inte alls upplagd för en mils promenad i stekande sol med packning på ryggen, men lite motion är bra har jag hört  ryktas om :p Tyckte inte alls synd om mig själv när ja gick där, tur att jag hade lite vindruvor att mumsa på längs vägen.


Borde väl egentligen ha fattat redan igår att dagen inte skulle bli som jag tänkt mig, eftersom jag blev jagad av en jäkla grävling på vägen dit! Hur ofta händer det liksom? Jag har iaf aldrig varit med om de förut och blev såklart skiträdd och trodde att jag skulle dö. "Det står mellan han och mej!" tänkte jag och skulle precis  försöka slänga en vattendunk i huvudet på den när den försvann. THANK GOD!!!

Annars är  väl allt ganska som vanligt skulle jag tro. Nu blir de fotboll!


Kommentarer
Postat av: elin

du är banne mig helt otrolig, hur kan allt hända en liksom? :D

2007-08-22 @ 20:55:12
URL: http://preiszan.blogg.se
Postat av: Mikaelac.blogg.se

Fan va kul att du skaffat blogg jossan=)

2007-09-03 @ 11:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0