När Jag Får Bestämma

... här i världen så ska jag införa dessa regler:


* Man ska födas med kör-kunskaper och få körkort i ett paket från posten när man fyller 18 - hur bra som helst

* Allt godis ska vara asnyttigt - I wish

* Man ska lätt kunna sluta älska dem som man vet inte är bra för en - kan va så otroligt svårt

* Det ska va fint väder hela somrarna - och inget slask på vintern!

* Alla kläder skulle sitta bättre på en själv än på skyltdockorna - vad fin man skulle känna sig

* De upptagna ska inte (vilja) flirta med andra - kan bli sånt tjafs annars

* Om man även är, förutom upptagen, 30 år och liknar LW, så ska man inte va spännande alls - tyvärr, M!

* Det ska va jättelätt att säga det man egentligen vill säga - jag behöver träna lite på det i vissa lägen



Jag tror faktiskt att jag skulle bli en ganska utomordentligt bra bestämmare. Har ju lämnat ett par luckor nu, men detta var bara ett par exempel på hur otroligt bra allt kommer bli. Dessutom har jag och Elin bestämt att Avenyn i gbg ska skyltas lite bättre,(hur ska man annars veta att det är en gata och inte bara en enda plats?) och jag har lovat min lovely mamma att radera Kumla från kartan (så lätt att åka vilse).

Det va nog allt för mej just nu. Tack å bock!

Kommentarer
Postat av: Maria

Äntligen är du också inne i blogg världen, roligt :)
Ja, jag hoppas vi ses snart, det måste vi!

2007-08-30 @ 11:12:12
URL: http://berglundmaria.blogg.se
Postat av: Teresia

Haha ja nu e de verkligen på riktigt! Helt sjukt.. men så e de=)
Förhoppningsvis så kommer ja resa runt o jobba ett pra tag, slippa vintern här hemma i Sverige o fira jul o nyår utomlands skulle ej va fel!=D Får ju reda på nere i Turkiet, om ja har skött mig bra, vart ja ska härnäst i sånna fall=)
Haha ah den där lycka till önskningen om pluggandet behövs, har nämligen inte ens börjat med den än.. Men ska verkligen göra de senare idag, de e bara de att de e så sjukt mycket som ska fixas innan nu, eftersom ja reser me så kort varsel!
Have fun at school;p
Pöss

2007-08-30 @ 12:55:19
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0