Varning För Ras

Det är precis så det känns idag. Har en dålig känsla inför helgen och jag vet vad det beror på. Jag bara måste klara den här helgen, det är jag fan värd. Jag vill inte ha ont i magen när jag ska ut med klasskompisarna och äta, jag vill inte vara nervös å spänd i över en vecka. Det är inte så jag vill ha det och jag fattar inte varför det är så heller. Borde vara tvärtom, eller iaf ingenting alls.

kom inte för nära du vet hur det blir
nu har jag mitt och du ditt revir
och du vet hur jag mår.
 
snälla B, låt mig va. du säger att du inte är snäll men om du nu bryr dig så mkt om mig så gör det för min skull om inte annat...






Om nio dagar kan jag andas normalt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0