2007

Eftersom jag varit så otroligt tråkig på sista tiden så tänkte jag nu va lite mer som de andra i min ålder och försöka svara på en såndär häftig lista som mina fina vänner redan gjort. Håll i hatten gott folk!

* Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jepp, åkte äntligen utomlands med en kompis. Skitkul och åker gärna snart igen! :)

* Höll du några av dina nyårslöften? Faktiskt. Har dålig självdiciplin, men när jag väl bestämt mej så har jag...

* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej inga nära, men har hört ryktas om att gamla klasskompisar fått barn

* Vilka länder besökte du? Tog mej en sväng till Bulgarien i somras

* Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Gardiner. Och om drömprinsen vill kika förbi så är han välkommen såklart

* Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Oj, många! Bulgarien-veckan i juni, Lasse-spelningarna 3:e nov och 5:e dec, den årliga sthlm-helgen med bästis i augusti och inflytten 1:e dec är några av dem

* Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Att jag skötte mitt nyårslöfte så bra

* Största misstaget? Att jag förlåtit personer som sårat mej alldeles för många gånger kanske

* Har du varit sjuk eller skadat dig? Är alltid frisk å hel ja

* Bästa köpet? Smörkniven och min lila filt är jag jäääkligt nöjd med ;D

* Vad spenderade du mest pengar på? Helt klart min nya lägenhet

* Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, många saker. Att jag fick en jättefin julgran till exempel

* Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Haha oj! Många! Sexyback i Bulgarien och Lasses nya underbara låtar är väl några av dem

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Som alla år går det upp och ner, men nuförtiden är jag gladare än nånsin och det tänker jag fortsätta med 2008 ;D

* Vad önskar du att du gjort mer? Lyssnat  och trott mer på mej själv och mitt eget värde

* Vad önskar du att du gjort mindre? Varit så godtrogen och slösat energi på personer som inte förtjänat det

* Hur tillbringade du julen? Med familj, närmsta släkten och tomten. Lika bra jul som alltid!

* Blev du kär i år? Nej men jag slutade äntligen att vara det

* Favoritprogram på tv? Är tråkig och har ingen direkt favorit. Ensam mamma söker var väl lite mysigt iförsej

* Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hatar är ett starkt ord, men tyvärr har jag förlorat all respekt för en person som förut stod mej mycket nära

* Största musikaliska upptäckten? Syster Preisz såklart
 
* Något du önskade dig och fick?
En etta, en TV och en dammsugare. Bland annat

* Något du önskade dig men inte fick? Fönsterbräden så stora att man kan krypa upp i/på dem

* Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Firades av släkt och vänner. Åt underbart god tårta och förberedde min årliga födelsedags-tillställning ;D

* De bästa nya människorna du träffade?  Kan inte komma på någon så här på rak arm men de nya vännerna från förra året är fortfarande att räkna med

* Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Som förut fast lite mindre

* Vad fick dig att må bra? Att jag höll mitt löfte så bra och alla roliga stunder med mina vänner. Med er mår man alltid bra!

* Vilken kändis var du mest sugen på? Jude Law has it all

* Vem saknade du? Vet faktiskt inte om jag saknade någon speciell...

* Favorit månad? Juli, det är ju min månad det

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det finns det väl. Mer sol i somras kanske. Och en stor stor stor vinst på Lotto hade inte suttit fel ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0