Flytt-helg

Hej. Jag heter Josefin Ohlson och jag har världens tråkigaste blogg. Det är inte så att jag bara skriver tråkiga saker, nej det är mer så att jag inte skriver alls. Grejjen är ju den att jag lever ett sånt himla viktigt liv, men ändå. Jag känner att det är ingen ursäkt! Jag måste skärpa mej, och därmed basta. Ska försöka fixa internet också på nåt sätt, så får jag det till lägenheten. Det vore ju på sin plats... fort måste det gå, så jag inte drabbas av akut benskörhet eller någon annan mystisk sjukdom som man kan få när man inte har tillgång till internet på ett par dar. Alla vet ju hur det där är...! Eller..?

Iaf, nu är nästan allt klart i lägenheten.. allt är ju relativt iförsej, har ju lite mattor, tavlor, gardiner å sånt där kvar men alla möbler förutom vintrinskåpet på sin plats :) Idag hade jag planerat in en stadsrunda där jag skulle börja kika på lite julklappar och även se om jag hittade nåt till lägenheten. Ringde till Katherine och frågade om hon ville med, ja sa hon och så började vi vår lilla runda. Det hela slutade med en orgie i lila och massa stora knävliga påsar hit och dit. Tack Katherine för bärhjälpen! ;D Vi var verkligen värda att smocka i oss lite kina-mat efter den rundan! Kom iförsej på att jag inte ägnade en sekund åt julklapps-tankar (förutom åt mej själv) men de får hinnas med en annan dag. Va fan, de löser sej ;p Är ju ett par veckor kvar... fast i år har jag lovat mej själv att fixa de där i tid så alla blir nöjda och glada.. hatar den där stressen, då försvinner ju hela tanken med jul och paket å sånt där.. Nee, mysigt ska det va!

Nu måste jag rusa iväg på handbollsträning sen blire till att plugga ikväll. Måste ju skriva klart arbetet idag och imorrn, kan inte skriva nåt på onsdag för då åker jag och elin till Örebro för att se Lars W. Kommer bli guld!! I fredags släppte han även biljetterna till sommarens turné, och tydligen ska han spela i Ransäter igen en lördag.. Kan bli hur bra som helst!!! Måste se till att köpa biljetter snart, så inte de tar slut.. Elin H pratade på att hon ville se också, kulkulkul :) Sist de va i Ransäter var vi ju flera stycken, och vi hade fixat picnic och cider innan som vi myste med på en filt i solen.. Underbart!

Tydligen spelar kent här i Karlstad också, i mars. E hade redan bokat biljett och var nog lite sugen på att hälsa på mej i nya lyan. Han vill ju se hur jag bor, såklart. Haha, trevligt! ;D


                                                                                      

Har äntligen hittat en sån ljus-snurra som jag letat så mkt efter. P-A fick tillochmed springa runt och leta lite i storstan, men nu äntligen sitter den på min alldeles egna vägg :) Och som ni ser så har jag fått lite ordning iaf.. fast det är jäkligt mkt kvar att göra också om man tänker efter. Så jag väljer att inte tänka efter! ;p

Kommentarer
Postat av: Teresia

Tack vannen!:)
Vad fint det ser ut att bli i lyan hos dig! Maste komma och halsa pa nar jag kommer hem sen:)
Ha de fint!
Puss o kram

2007-12-04 @ 02:54:30
Postat av: Maria

Det ser riktigt najsigt ut hörrudu. Kommer på inspektion på tors ;) Hoppas du trivs bra? Ska bli roligt att gå ut tillsammans igen.
Det där med Lars i sommar lät riktigt roligt, man kanske får hänga på om det bli nåt?

2007-12-04 @ 18:03:21
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Isabell

Du är inte så dålig på att blogga om man jämför med mej som skriver typ... aldrig=) hoppas att allt är bra med dej, hoppas att vi syns snart//Isabell

2007-12-12 @ 21:23:01
URL: http://www.metrobloggen.se/isabellkarrfeldt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0