Jag Har...

* Köpt klart alla mina julklappar

* Tagit bort stooora dammråttor under min säng (hoppas verkligen tomten kommer med dammsugaren som jag önskat mej!)

* Postat två otroligt viktiga brev

* Fått massa fina julkort

* Planerat en "skattjakts-hinderbana"

* Fått jullov

* Hämtat ut mitt internet-paket som äntligen kommit (hoppas jag får ihop det nån gång bara)

* Varit upp till Katherine och snott med mig två badrumsmattor

* Pyntat julgranen här hemma hos la familia


* Gjort julskinka (får en alldeles egen, mums!!)

* Sett ett par avsnitt av årets julkalender. Riktigt bra tycker jag :)


Ikväll tänkte jag städa och julpynta lite på mitt rum. Iaf plocka undan massa saker, märks inte ens att jag flyttat om man kikar in i mitt rum. Allt står ju kvar, vet inte vart jag ska göra av grejjerna. Känns inte som att det är något med värde som går att sälja eller så, vi får väl se hur vi löser det. Än så länge är det ju bra att sängen står kvar och så iaf, eftersom jag ska bo hemma här över julen såklart! :)

Känner att det blir tidigt i säng idag också, har ju öppning imorrn på jobbet.. Men men, då får man gå hem tidigt och det innebär julledigt på riktigt ;D Sköööönt! Ha en bra torsdagskväll! Gonatt gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0