Kolabak Och Kursstart

Gissa om kolan som vi (mest Elin) gjorde igår blev god.. Mm, den slank ju ner om jag säger så! Mums :) Helnöjda kan vi va över den. Själv är jag även helnöjd med dagens inköp; har köpt mej en asskön (hoppas jag) kudde, så nu är det problemet löst. Och! Hittade även äntligen en lila filt som jag bara va tvungen att köpa. Var rädd att jag aldrig skulle hitta nån.. Tror minsann att det är precis rätt färg också, i så fall vore det ju toppen. Tack Katherine för tipset :)

Började ny delkurs idag också då, och det verkar helt okej. Läraren verkar hyfast avslappnad och härlig ("Nåde den som pluggar på fredag. Då har vi schemalagt en bara-vara-dag för er!") så det blir nog jättebra. Han visade också upp tre böcker som hör till kursen och sa att "om ni blir nyfikna så får ni bläddra i dem och läsa lite om ni vill. Fast bara om ni känner för det" Skönt att inte ha press på att köpa en ny bok varje vecka som det var förra kursen iaf. Och lite halvsmart är det ju att lägga fram allt på detta sätt eftersom man blir ju lite nyfiken att faktiskt läsa lite :)

Har varit hemma i en kvart nu och har redan hunnit fixa alla data-måsten som jag hade. Bra Jossan, jag är rätt grym faktiskt när jag väl kommer igång. Tyvärr är det inte alltid jag kommer igång och då är jag jävligt dryg har jag kommit på.. men idag som sagt, idag har jag varit grym ;D Det gäller ju att passa på å göra alla datagrejjer när jag är här eftersom jag inte riktigt hunnit/orkat fixa internet till lägenheten än.. men det kommer! :D

Handbollsträning på kvälls-schemat idag också. De spelade görbra igår, så de blir kul å få gå ner å berömma dem lite extra mycket :) Nyss ringde de från Sonnelids och sa att mitt vitrinskåp äntligen kommit. Det hade ju tydligen blivit "någon form av försening sist" så jag tyckte faktiskt att det var dags nu. Så imorrn blir det antagligen att hämta upp det och skruva ihop det (erhm, blir väl pappa som gör det mesta skulle ja tro) och sen är alla möbler på plats. Nice! :) Hoppas ni får en bra kväll!





"Ååååh. Du måste lära dig att komma när jag kissar på dig!!" sa Elin med en djup suck och jag bara älskar att umgås med en sån festlig tjej.

                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Fridah

fiiin bild=)

2007-12-10 @ 18:41:25
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: preiszan

hahaha, det är väl jag so ska säga tack då... eller? :P

2007-12-10 @ 19:31:28
URL: http://preiszan.blogg.se
Postat av: Kejtrin

Haha ja går verkligen in för att hjälpa dig me lila grejer=)

2007-12-10 @ 19:35:38
Postat av: Teresia

Haha bra att kuddproblemet ar lost iaf!
Nyfiken hur din lya ser ut:p du far lagga upp mer bilder pa den nar allt ar pa plats!
Ha de bast!
Puss o kram

2007-12-11 @ 02:29:06
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0