Lördag = Tvättardag, Vad Trodde Ni?

För er som inte riktigt förstod att jag var bland de tråkigaste tjejerna i världen igår när ni läste mitt inlägg så tänkte jag tydliggöra detta ännu en gång genom att här berätta att jag bokat tvättstugan fem timmar till ikväll. Jag menar, det är ju ändå lördag, vet ni nåt annat festligare att göra en lördagskväll? ;D

Haha, nej då. Nu säger jag faktiskt inte hela sanningen. Gårdagens ensamma zapparkväll förvandlades faktiskt helt plötsligt till en mysig film-kväll när grannen knackade på, och kvällens tvättstuge-tid ska även fyllas upp med lite sällskap, middag och en film eller två (det pratas även om vin, men jag tror jag dukar fram min pärondryck ja. Brukar va säkrast så!). Så de så, det är inte riktigt rättvist att sitta här och ljuga ihop nåt om att jag är så otroligt ensam och aldrig gör nåt. För så är det ju faktiskt inte!

Är det någon fressten som ska ut ikväll? Känns som att folk borde hålla sej hemma och spara sej till nyår, eller är det bara jag och min återigen tråkiga sida som tänker så? Jag menar, även om det inte är utgång som gäller på nyår (det kan man göra alla andra dagar tycker jag) så är det ju ändå big party comming up för de flesta. Men men, det är väl inte mitt problem iförsej så varför bryr jag mej ens? :D Vi kommer iaf få ännu ett lyckat nyår, jag och mina allra finaste vänner, det är jag helt övertygad om! Strunt samma om det nu har slängts in en twist eller två, (och ett par dagar kvar också, jag bara väntar på nästa sak som dyker upp) vi kommer ändå få en jätterolig kväll tillsammans eftersom vi helt enkelt är bäst!!!

Nu blir det en snabbis på stan. Får la se om det blir några trevliga inköp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0