Örebro, Here We Come!

Igår skrev jag klart mitt arbete så det är klart att lämna in imorrn, idag har jag inhandlat alkoholen till morgondagens klassfest och snart sätter sej jag och Elin på bussen mot Örebro och vår kära vän Lasse. Livet kan inte bli så mkt bättre än så här känner jag! ;D Har dubbelkollat (tillochmed trippelkollat) biljetterna så att de stämmer och att de är ordentligt nerstoppade i väskan. De ligger självklart underst ifall nån jävel skulle försöka sno dem... jag vet ju nämligen hur eftertraktade de är så det gäller att va på den säkra sidan redan från början..

Nu är julklapps-jossan igång också så önskar man sig nåt så är det dags att önska sig nu! ;)



Ha en bra eftermidda allihopa fär det kommer Ohlson/Preisz ha iaf ;D


Kommentarer
Postat av: Maria

God morgon!
Hoppas ni hade det rikigt roligt igår!
Nu är det först skola som gäller sen är det uppladning för ikväll :)

2007-12-06 @ 08:19:00
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: elinmariapreisz

hej jag har vart snäll i år och ätit min grönsaker varje dag och hjälpt gamla över gatan jag änskar mig en röd/vit randig tröja från sisters eller lars winnerbäcks nya skiva. tack på förhand

2007-12-07 @ 23:08:26
URL: http://preiszan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0