Oroväckande Törstig?

Jag lider lite av ett problem har jag kommit på. Eller egentligen lider jag inte av det alls, men det känns som att jag iaf borde oroa mej mer över det än vad jag faktiskt gör. Det är nämligen så att när jag går in på systemet och ser alla flaskor så blir jag liksom lite smått törstig och vill köpa alla olika sorter på en och samma gång. Det spelar ingen roll om jag varit ute dagen efter, jag känner fortfarande samma sug efter flaskorna ändå... Ni kan kalla mej alkolist, men det är inte riktigt så heller. Det är inte så att jag vill korka upp och supa till på plats, utan det är mer att jag ser framför mej hur fint och kul det skulle va att ha massa olika flaskor hemma i vitrinskåpet ifall att man blir sugen. Förstår ni skillnaden? Jag vill ha massa fina flaskor, vill liksom kunna bjuda på när det kommer folk. Känns lite lagomt vuxet sådär; "jaha får det lov att vara en konjak eller en liten likör kanske?" Men jag börjar förstå att jag inte kan köpa alla flaskor på en och samma gång, utan detta är nog något man får jobba ihop till under en längre tid. Men tyvärr är det ju också så att när man väl köpt hem nåt så finns ju inte det kvar så länge heller, hur ska man då kunna fylla skåpet nån gång?!

Idag har varit en lugn dag och det blir nog fler lugna dagar framöver verkar det som. Göööööött! Blir nog filmmys med grannen även ikväll fast först ska jag tydligen fika med M.. Har ett vagt minne av att jag råkade lova bort mina favorit-kakor till honom i tisdags på fyllan och nu ringde han och påminde mej så snällt om detta. Hm, jaja, får väl stå mitt kast och bjuda på de där jävla kakorna. Kanske lika bra att han kommer och hjälper mej att äta upp dem, snart är det nyår och då är det slut med allt sånt där! :)

Har även varit och handlat idag och det var ju ett kapitel för sej. Orkar inte ta hela storyn, men jag kan säga som så att jag gjorde ett lagomt efterblivet intryck på Haga-hallen, höll på att betala hundra spänn för en bröd-påse och fick springa in och ut i fem affärer innan jag fick tag på det lilla jag skulle ha. Tragiskt, jag måste bli bättre på att bete mej normalt i vissa lägen! Men en positiv sak som kom ur detta rännande ut och in i affärer var iaf att jag upptäckte min nya favorit-hårsalong. Shiiiit vilken fin pojke det jobbade där ;p Antagligen kommer vi att gifta oss och skaffa typ sju minst lika fina barn. Antagligen.



Här kommer lite blandade bilder från de senaste dagarna. Med detta tackar jag för mej. Adjö!




Julafton. Massa paket och massa god Ris a´la Malta. Mums :)


                                                                                   
                                                            Julmys med Elin innan kvällens utgång
  

                            <- Så söt var jag och såhär kul hade vi (tydligen) -->      
        

                                                                                   
                                                                                Min fina, nyinkopplade TV

Kommentarer
Postat av: Maria

Du det var ingen dålig tv :) Nu kommer det bli måna tv kvällar hos Jossan framöver ;)
Träffade Katrine idag på Bergvik så nu vet jag vad som gäller! Kramar

2007-12-27 @ 18:42:42
URL: http://berglundmaria.blogg.se
Postat av: preiszan

oroa dig inte, kom så tar vi en shot istället :D

2007-12-28 @ 10:51:49
URL: http://preiszan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0