Som Alla Andra

som bloggar idag tänker jag nu önska er alla en riktigt god jul. Till mej har tomten redan kommit; i min strumpa låg det ett litet paket imorse när jag vaknade som jag tänker gå och öppna nu. Ute är det pyttepyttelite vitt, känner att jag kanske ska va nöjd så. En klar förbättring mot de senaste åren iaf!

Snart blir det dusch, manikyr och lite annat pyssel, så är man redo att åka till moster och fira julen precis som vi alltid gör, med lite släktmys, god mat och Kalle Anka. Sen kommer antagligen tomten också och delar ut massa paket. Antar att vi inte är ensamma om att fira julen på detta sätt ;p

Som sagt, hoppas alla får en riktigt mysig och bra julafton -07! :)

                                                                           
                                                                       Kram från tomte-Jossan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0