Zappar-kväll

Åter igen har jag lyckats ha en riktig lovdag utan några större aktiviteter. Dagens happening var lunch/film-dejt hos Världens Bästa Per förut, annars har jag legat jävligt lågt så att säga. Hade heller inga större planer för kvällen (bli frisk, Maria!) men kikade nyss lite i TV-tablån och så var även kvällen fixad. Helt plötsligt har jag fullt upp från 19.30 och framåt. Jag menar Postkodsmiljonären, På Spåret och Sjätte Sinnet. Kan en fredagskväll bli mer spännande för en tjusig tjej i sina bästa år? :p Tur att klockan bara är halv sex för då hinner ja masa mej iväg till affären och köpa massa frukt och världens största godispåse innan soff-passet börjar. Ha en skön fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0