3 November...

... och gud vad jag har längtat efter idag!! Om bara några timmar så är jag och mamms i Sundsta-hallen och hör när Lars Winnerbäck sjunger.. Kommer bli asbra! Sen när han gjort sitt är det bara att stressa upp till Elin där hennes inflyttningsferre är i full gång. Kommer va aspackat med folk men jag ska nog kunna knö mej in ;p Antar att även Ragnar tittar förbi (gud vilket tjat om denne Ragnar tycker ni) så jag ska se till att värdinnan står där med en klar drink i handen när jag glider in. Om inte värdinnan själv fått i sej lite för mkt vid det laget, (med tanke på alla hennes inköp) så hon har gått å lagt sej då. Haha.. Nej då, jag är inte orolig på riktigt! Det kommer bli en asbra kväll

Gårdagen var trevlig den med, även om det inträffade ett par oinplanerade saker. Först var det lägenhetsvisning, det lutar åt att jag faktiskt ska ta den.. Ja menar, va fan. Bättre än sådär blir nog inte en "första-lägenhet" och det kändes bra. Det där med bubbel-bad och "oboy-fönster" är väl inte helt lätt att hitta, speciellt inte på den prisnivån jag befinner mej :p

Sen blev det lite AfterWork med Elin. Vi mötte upp Kricke och Erika också, så vi minglade lite med dem. Kul, men jäklar vad folk det var!! Överallt! Klockan halv fem liksom, redan packat så folk knappt fick komma in mer.. De va tydligen ett jäkla drag där :)

Sen ringde E och berättade att han och en kompis ville kika förbi. Klart han skulle göra de, kände jag. Lite krångel och turer hit och dit så löste sej allting på ett hyfsat bra sätt. Haha, kul å ses iaf! De va inte igår... ;D



Nu nu nu blir det en sen frukost och sen blir det Lasse Lasse Lasse! :D Ha en kanonbra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Dilan

tack desamma =)

2007-11-03 @ 11:52:24
URL: http://www.dilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0