Det Hemliga Vapnet

Ni missade väl inte den stora nyheten på radion i morse? Sporten avslöjade nämligen att Sverige hade ett hemligt vinst-vapen som de tänkte dra fram lite smått framåt kvällen.. Jo sörrni, de var nämligen så att... Sverige skulle spela på hemmaplan! Det ni! Inte lilla pinkat, och tänk er hur förvånade motståndarna blev när vårt kära landslag drog fram sitt vinnar-vapen... "Nämen, jahaaaaaaaaaaaaaaaaaa", kände jag. För det var det nog ingen som var förberedd på. Ja jävlar, snacka om att göra riktiga nyheter alltså. Men i vilket fall som helst, vinst blev det och vi är i EM. Gött :D

Dagen har varit stressig men bra. Skola först såklart och massa handboll sen. Har ju råkat bli lite halvt tränare för ytterligare ett lag ja, bara sådär. Blir så trött på vuxna människor som ska tjafsa och bråka och bara bete sej som vuxna inte ska göra!! Men men, det får väl lösa sej, jag får väl göra mitt bästa och tar dem så länge. Massa små gulliga och duktiga tjejer iaf som var ner och tränade idag.. hoppas klubben får behålla dem, så de inte sticker iväg till den där andra sjuka människan som hotar hit och dit och beter sej allmänt som ett litet psykfall :S

Mina stora tjejer var lika duktiga som vanligt på träningen. I helgen har vi cup (känns gött å läsa på internet att vi mtöer lag som vann Sverige-cupen i år).. haha kommer bli jävligt tufft men kul :) Hoppas tjejerna är beredda att kämpa!

Fattar inte hur jag kan gå runt å va hungrig hela tiden. Eller sugen liksom.. ja blir så trött på mej själv! Va ju den här hösten som ja skulle va duktig tjej å inte balla ur... :( Men men, snart flyttar jag och då kommer jag inte ha råd att slarva.. Det är jag faktiskt himla glad över ;)




Nu blire till att fixa sej inför natten och sen sova. Imorrn ska jag till banken å föra över massa möbel-pengar. Kuuuuul! :D Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: preiszan

nej men fan va smart... fan va smart..... dom tänker längre än näsan räcker dom där, det hör ju jag de! :D

2007-11-22 @ 21:44:25
URL: http://preiszan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0