Ekonomisk Var Ordet

Idag kom det hem ett litet erbjudande från Libresse om att plocka ut ett gratis paket bindor i affären. Jahapp, tänkte jag och började klippa ut lappen. Okej, jag använder inte ens Libresse egentligen men nu ska man ju leva på gränsen till fattigdom framöver och alla bäckar små har man ju hört talas om... ;p Nånstans måste jag ju börja och varför inte vid bind-hyllan? Höhö.

Egentligen har jag inget vettigt eller kul eller intressant att skriva om, för mina dagar består bara av VFU och handboll nu känns det som. Handbollen går oftast bra och känns kul, och VFU:n känns helt okej faktiskt just nu. Är iförsej rädd för att jag råkade sätta min handledare i en situation som kan bli jobbig för henne. Hon har ju faktiskt inte helt rätt i just den frågan det rör sig om, så egentligen gör det väl inget, men ändå. Känns inte bra eftersom det känns som att jag "skvallrat" eller nåt, utan att gå till henne först. Och så var det verkligen inte! Var inte ens jag som tog upp något, och visste heller inte att min handledare hade fel i detta fall.. Hm, nu blev de massa rörigt babbel om en rörig sak som egentligen inte var intressant eller nåt alls, så jag lägger ner det här nu och kikar lite Topmodel istället. Hela min umgängeskrets skulle ju egentligen varit med i programmet i år, men det hade inte varit schysst mot de andra tävlande, och inte intressant för tittarna. Det hade inte blivit nån tävling alls, vi var för snygga helt enkelt! Eeeh, jaaa för det var nog så det var.

Kommentarer
Postat av: Kejtrin

Hej!
1. Grattis till nya lyan.
2. Blir d fortfarande handboll för din del nu?
3. Komma till mig på lördag på daniels inflyttningsfest?
4. Ja, d hade varit orättvist om vi va me i topmodel... ingen annan hade ju fått me i så fall.

2007-11-08 @ 11:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0