Flyttdags!

Japp så var det gjort då. Ringde och tackade ja till lägenheten idag och det känns heeeeelt okej måste jag säga! :) Finns nästan ingenting att klaga på, känner att jag hade väldig tur som fick tag på den. Kommer ju dessutom få en otroligt käck granne, hon ingår liksom i hyran.. ;p Så om knappt en månad så är de flytt-time. Kulkulkul :D

Gissa om Lasse var bra i lördags.. Mmm! Han fick inte topp-reccensioner i tidningarna, men jag njöt för fulla drag och var verkligen inte ensam om det. Det var underbart, och nu längtar jag bara massor till 5:e december. Då är det dags igen, fast i Örebro.   

                                                               

Kanske inte världens bästa bilder, men ändå :p Ni ser ju också hur laddad jag är inför Lasse. Kan även va så att jag va lite smått laddad inför Elins  inflyttningsferre som jag skyndade mej till direkt efter konserten.
 
Och jäklar, där var det trängre än på spelningen vill jag lova! Tog mej ju för det första inte ens in i lägenheten, så jag fick klä av mej i trappuppgången. Kröp in, för att hitta ett litet jävla hörn i köket där jag körde igång me lite sminkande och drink-blandande. Kom ju så sent så alla glasen var slut och fick därför tyvärr blanda drinkarna ur en stor te-mugg. Det va faktiskt lite "tyvärr" eftersom detta upptäcktes och uppskattades så mkt av omgivningen att de drog igång en "jossan-kör-botten-upp-ur-stora-muggen". Jäklar va vidrigt det var mot slutet, hade ju hällt i dubbelt så mkt sprit som jag borde gjort, och hade heller inte hunnit blanda.. mmm, det är så gott när man kan fixa en liten fylla på en halvtimme typ.. Eftersom jag var så stressad och var tvungen att bli full fort (vadå, kan man ha kul utan sprit??) så fick ja inte ta en cider på vägen till Nöjes, utan det var sprit som gällde även då. Det är så gott när man kan blanda drinkar direkt i flaskan tycker jag! 

                                                                    Färdigblandad och klar att drickas   


På Nöjes var det trevligt trevligt. Det minglades och dansades, och kvällen gick fort ända tills de va dags att hämta ut jackorna. Dryyyygt! Men vi kom ut tillslut och avslutade kvällen på ett mkt oväntat sätt. Höhö, ja jävlar, vet inte vad man ska säga så jag lämnar nog inga kommentarer alls.

Nu har jag VFU i tre veckor framöver, känns som att man är så stressad och inte hinner nåt. Hur ska det här gå, när man ska jobba på riktigt? Jag är ju helt slut, ja menar gå upp tidigt varje dag! Haha. Är inte van vid sånt här, ju slappare skoldagar man har, ju mindre orkar man med känns de som. Konstigt. Det har även ringt tre personer om jobb på två dagar nu, så jävla typiskt. Har ju i princip inte fåt jobba nåt på två månader, och är alltid ledig från skolan typ. Så ringer de självklart och behöver mej så fort VFU-n dragit igång... men är det nån som är förvånad, så är de väl jämt, alltid ska de krocka. Extra typiskt nu när jag inser att jag verkligen kommer behöva lite extrapengar framöver, me tanke på jul å flytt å allt sånt. Men men, det löser sej!



Nu blire tv, är väl Grannfejden idag. Haha, klockrent!


Kommentarer
Postat av: Kejtrin

Va kul att du ska flytta=) d blev alltså den som du tittade på? Då blir
d inflyttningsfest hos dig me? hur stor va den o vad var hyran? krams

2007-11-06 @ 22:06:25
Postat av: grannen

det kan ju inte bli annat än SÅ BRA!!!

2007-11-07 @ 11:42:49
URL: http://preiszan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0