Jakten Är Över

Ja ni, gott folk; till alla er som undrat, som legat vakna om nätterna, som varit oroliga över att jag aldrig skulle klara det här kan jag nu berätta att ni kan känna er lugna. Jakten på den rätta smörkniven och den rätta adventsljusstaken är äntligen över.  Idag var det jag som knallade in på Lagerhaus och gissa vad som fanns där om inte smörknivar i massa olika färger! De låg liksom där och väntade på mej, plastiga, lättdiskade och precis såna som jag letat efter. Hihi, blev asglad och köpte två av bara farten ;D

Sen stressade jag hem till banken (ibland låtsas jag att jag är en stor tjej som bryr mej om fonder, aktier och kapitalförvaltningar) och sen åkte jag in till stan igen för att möta upp mamma. Vi skulle ju vidare och storhandla vi hade jag tänkt mej. Och gissa, gott folk, vad som bara låg och väntade på mej, på Rusta av alla ställen. Jo, en jättefin adventsljusstake i gjutjärn, precis så som jag ville ha det. Okej, jag märkte när vi åkte till lägenheten med den att inte alla lampor lyste, men det är lite sånt man får räkna med ;p haha nej då, ska nog gå att fixa till. Fick även med mej massa andra saker hem, allt från lingonsylt (en av mina stora passioner här i livet) till en super-skurmopp (som jag inte riktigt fått kläm på hur man använder än) så jag kan somna gott inatt, nöjd med alla mina inköp :)




Imorrn är det dags för jobb igen och så fyller mamma år också. Blir väl lite firande här hemma och lite pysslande med annat. På lördag kanske kanske kanske det blir utgång. Man vet ju aldrig... ;D Gonatt gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Kejtrin

Men vilka bra idéer jag kommer på hela tiden. Jag sa ju att lagerhouse hade smörknivar. Tror minsann att du är skyldig mig en frukost nu me smör på mackorna=)

2007-11-30 @ 09:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0