Nu Är Den Min!

Jepps, så var kontraket skrivet och klart. Känns konstigt, men hur kul som helst :) Var tilloch med kul att få betala in första hyran nyss ;D Och tänk på min käre vän Elin då, vilket lyckat byte hon gör. Jag menar, ut flyttar hennes ex och in flyttar... moi! Jossie the poo i egen hög person. Vet inte vem av oss som är gladast för detta... antagligen är det väl hon ;p Inte alla som får ha en sån supergranne som jag ska ni veta! ^^

MEN. Men men men. Så sitter jag här å försöker adressändra. Gissa om det funkar?! Varför kan inget va enkelt för? Jag blir tokig och så trött. Hatar datorer å sånt där. Jag är antagligen den mest omoderna 22-åringen, men okej låt mej va det då. Jag vill inte sitta i telefonköer, göra allt på datorn osv.. jag vill bara få prata me nån som kan göra sakerna åt en och se till så att det blir rätt liksom! För mej själv litar jag inte på när det gäller sånt här... Iaf, här försöker man då för tredje gången fylla i och så kommer det upp "systemfel" och jag blir tokig. Jag ger upp tror jag bestämt!!! Åååååååååååh. Alla säger att de ska vara gratis men det verkar som man måste beställa eftersändning och jag fattar ingenting ja.

Skit samma, kul att bära in alla möbel-kartonger förut. Dock inte lika sugen på att börja packa upp allt å skruva.. vill att de ska va klart nu på endaste gången ;p funderar på å ha en hel-skruvar-helg... kanske kan locka lite hjälpredor med nån mat eller så ;p haha får klura ut nåt knep så jag slipper göra allt själv!


Imorrn blir det jobb för mej. Sen efter det är det dubbel handbolls-träning och sen ska jag försöka hinna in till stan där jag hört vissa rykten om lusse-bak.. mmm!! ;D Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Kejtrin

Det är inte gratis... 195 kr kostar d. Ja har själv gjort d 2 ggr på ett år. Kan detta nu=)

2007-11-28 @ 13:49:13
Postat av: Kejtrin

Haha me mat kan du locka mig iaf=) o vi är ju grymma på att skruva o sånt=)

2007-11-28 @ 13:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0