Svårtolkat Sms Och Möbel-Spaning

Så är ännu en lugn helg över för min del. Eller lugn och lugn, en vit helg iaf. Jag börjar bli riktigt duktig på detta nu! Fast lite sugen blev jag igår när både Maria och Annica ville hitta på något, det ska erkännas. Men så tänkte jag lite på saken och insåg att med tanke på handbollssamlingen kl sju imorse så var väl inte utgång någon bra idé...

I fredags tog jag och Maria en sväng på stan, och sen bar det vidare till IKEA där jag gjorde mina första inköp för lägenheten. Tycker väl det börjar bli lite dags att handla nu. är ju bara en vecka tills jag ska flytta ;p Fick tag på massa saker (tack Maria för sällskap och smakråd) men tyvärr hitta jag ingen smörkniv det sa klick med. Hur svårt kan det vara egentligen? ;p Men vi hann med mkt annat, fick mej massa kökssaker (lyckades matcha det mesta med min fläkt) och jag och Maria hjälptes även åt att testa lite olika sängar. Det är så gott när man kan ligga runt på IKEA lite grann, som sagt!! ;D
               Är tydligen mkt viktigt att prova så sängen håller för två ;p       

Gick och la mej ganska tidigt eftersom det var handbollscup på gång. Vaknade dock till av ett hyfsat skumt sms från P-A som varit ute och blivit lite rund under fötterna. "Fan va howev e m prata med ändå! Till god alls tappra den vänskap vi har nu iaf!" stod det och jag skrattade lite smått. Känner igen det där, är som Elin säger. Man tror ju verkligen att man är kung på mobil-sms på fyllan ;p När jag somnat om ringde T, som också var påväg ut för att kalasa lite. Bad om ursäkt för att han väckte mej och önskade mej en god natts sömn. Ett par timmar senare ringde han igen; "skulle bara ringa å säga att jag inte vill ringa och väcka dej nåt mer. Hoppas jag inte stör, du sover väl kanske?" Haha, va bra! Va bra att du ville ringa å säga det, för jag låg precis och undrade :p Men men, skrattade lite till och somnade om. Jag har ju inte direkt svårt för det och får väl kanske skylla mej själv när jag inte stänger av ljudet på mobilen.

Idag har det varit lite blandade saker, handboll igen, möbel-spaning och uppsatsskrivning. Tänk att man hamnar i denna situation igen, precis som vanligt. Arbetet ska in i morgon och här sitter man dagen innan med lite smått panik och ångest över att man inte tagit tag i det tidigare. Men men, nu har jag nästan skrivit klart det iaf. Känns som det blev ungefär hur dåligt som helst, men va fan. Ja brukar kunna slänga ihop nåt när det gäller att skriva, det duger nog den här gången också. I morgon är det skola igen, ska bli så kul att se alla! Träffade Per en snabbis på torget i fredags morse innan VFU:n. Vi hann med att kramas lite och då kände jag att jag minsann saknat klass-gänget :)


Nu blir de soffläge. Känns som att det är på sin plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0