Uppdatering Av Mitt Spännande Liv

En kort uppdatering hinns med innan träningsdags:

*Handbollen i lördags gick dåligt. Många sjuka, nån skadad... men ändå. En match skulle vi faan ha vunnit

*Taco-myset med Elin satt fint och utvecklades till tv-kväll med Katherine på ett hörn också

*Skjuts ända fram till dörren även på lördagskvällen. What to say.. Gött å slippa gå i de kalla om inte annat :p

*Lugn söndag. Spenderade förmiddan hos morfar och städade lite. Tråkigt, men men. Hoppas nån gör så för mej när ja blir gammal å dryg :p

*Mams å paps kom hem från Rom med mkt mysig tröja. Tack tack, den var behövlig och uppskattad!

*Mams å paps överlevde badrums-incidenten hyfsat bra tycker jag. De lät även min bror få leva vidare!





Som ni märker har min helg varit mkt lugn, billig och välbehövlig. Idag var det jag som själv höll i bokstavsljudet och det gick la bra. Nu är alla barn i "min" förskoleklass otroligt grymma på K :D
Pratade precis med min blivande hyresvärd och vi gjorde upp att ses för konraktsskrivning och nyckel-överlämning om en vecka. Så hon har inte lurat mej, än har inget gått snett.... LÄGENHETEN ÄR MIN :D
Nu blire handboll! Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad mysigt det låter med mys :)
Haha, vilken tur att brorsan fick leva vidare. Jag skrattade säkert en kvart när jag läste om den lilla incidenten!
Hoppas vi ses snart! Kanske ska ta och planera nåt?
Kram

2007-11-19 @ 20:12:41
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0