Vinst!

 Nyduschad och klar för sängen, det är jag det. Ska banne mej krypa ner tidigt ikväll, har öppning på fritids imorrn kl halv sju i stan. Skönt, då slipper jag sova längre än till fem imorgon!! :S Hm.. men men, det ska jag väl klara av. En positiv sak med det är ju att alla andra dagar när jag får gå upp sex så kommer ju det kännas som en sovmorgon framöver ;p För övrigt känns praktiken helt okej nu, bättre än förra gången faktiskt. Brabrabra.

Mina tjejer vann sin första match i helgen, 2 poäng till oss!  I´m så proud! :D Till helgen är det match igen, men först ska vi ha lagmys med tacos och bowling på fredag tillsammans med det äldre tjej-laget. Tycker det är så kul att det händer saker och att det finns gulliga föräldrar som är med och fixar och är lite engagerade för en gångs skull. Har erfarenheter av att det inte alltid är så nämligen. Men det underlättar verkligen, speciellt när man är ensam tränare och inte hinner göra allt själv! Plus att det blir mycket roligare att hålla på och fixa och kämpa med tjejerna också, när man vet att man får så mycket tillbaka. Känns bara kul, och det verkar inte bli några problem att fortsätta träna dem nu när jag ska flytta in till stan heller. Skulle tydligen få busskort utan krångel.. :)

Så roligt att träffa kära Teta igen! Hon har ju varit hemma nu en vecka, förra söndan hade vi hej-på-dej-mys och i lördags var det fest tillsammans som gällde. De va inte igår, och kommer inte bli imorrn heller... eftersom Teta drar till Thailand på jobb i morrn igen för sex månader framöver. Kan bara säga tack för trevligt umgänge, tack för min äkta LV-neccesär, ha en trevlig och underbar tid i Thailand och god jul i förskott! ;) (Fast vi hörs ju innan såklart!)

                               <-- Jag&Teta              Teta på topp, som alltid! --> 


Känner att hals-ont är på väg. Mår heller inte helt bra.. Inte bra! Det brukar aldrig bryta ut nånting på mej, blir aldrig sjuk så jag får hålla mej hemma eller så, men ändå.. inge kul och inte känna sej pigg helt enkelt. Ska proppa i mej en apelsin nu och inbilla mej att det hjälper..! 





Lite mer rapporter om helgen blire senare i veckan jag är så otroligt upptagen så ja hinner inte nu.. Mina problem angående smörknivar och smörpaket har nog löst sej, tack vare mina goda vänner. Kommer antagligen bli så att en smörkniv får finnas i min lya. Har även tänkt införskaffa mej såna där små smörpaket, så det finns till de som vill ha. Så de så, nu vet ni. Jag förstår att ni är många som grubblat nämligen!  Höhö. Imorron blire nog mys på Karlagatan. Sov gott! Adios!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0