Bio

Inledde dagen med krattning och tvätt. Är jag inte en ängel till dotter, så säg. Sen har det väl mest varit lugnt, tog en sväng till IKEA med mamma, och sen var det bio som gällde. Såg den nya svenska filmen, Järnet änglar. Okej tyckte jag. Ett litet extra plus fick den såklart eftersom Alexander Skarsgård var med på ett hörn. Jäklar vad man har dreglat över honom genom åren ;p

På dagens kill-front ser det lite olika ut. Har avböjt en fika, undvikit att svara på bio-förslag och lovat en gammal goding att snart dyka upp i hans stad. Haha, fortsätter jag såhär, så verkar ja ju nästan poppis ;D

Nu är de snart läggdags för mej, imorrn blir de date med konstapeln. Elin + Jossan + tacos = sant, ska ni veta!!!
Men innan jag avslutar så måste jag ju självklart bjuda på ett kort på moi och min nya frisyr. Förstår att ni knappt kunnat bärga er av nyfikenhet ^^ Så, håll i hatten! (okej, jag är otroligt mossig i mitt språk, jag veeet)



Gonatt gonatt!

                               


Kommentarer
Postat av: Maria

Va fin det blev, riktigt nice. Det måste du va nöjd med. Hoppas du haft en bra helg.
Kramar

2007-10-07 @ 11:57:31
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Teresia

ja tyckte du vart fiin i håret ja=) ikväll efter man har jobbat så ska vi ut o festa, jäj! hur e idol, någon favvo än?
haha hänger ju inte riktigt me i de där nu...=p
Puss

2007-10-07 @ 12:46:43
URL: http://taaz.blogg,se
Postat av: Mikaelac.blogg.se

har du msn jossan? har för mig att jag hade dig på msn emn du kanske har bytt? eller e du sällan ute? kram Ela

2007-10-08 @ 14:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0