Gratis Är Gott

Var återigen längesen jag skrev här (förutom listan från i lördags). Dumt av mej, känner jag, speciellt eftersom jag inte gillar när andra är sega med att blogga. Jag ska försöka skärpa mej, det är ju inte så att jag inte har tid utan bara av ren lathet egentligen. Eller.. det blir liksom inte så bara. Sorry!

Iaf, torsdagens oplanerade utgång blev riktigt rolig. Kul att träffa Elins skol-brudar lite mer, trevliga tjejer :) Även Ragnar var bjuden på förfesten, och vi spelade Våghals hemma hos Elin först. Nice nice nice. Sen körde taxin ner oss till Arena där vi tänkte tillbringa dygnets sista timmar. Jag ska tala om för er att torsdagen utgång var mkt speciell för mej. Och vet ni varför? Jo, för att jag kom in gratis! Jihooo! Gratis är gott, liksom. Grejjen är ju att det inte alls är så konstigt å häftigt egentligen, eftersom alla studenter gör det med studentkort. Men det har inte jag fattat förrän nu. Själv har jag ju alltid undrat varför det gått så himla fort för alla andra att gå förbi kassan, medan jag själv lydigt har stått där å betalat mej in. I onödan, tydligen. Men men, nu har jag full koll på läget känner jag och ska härmed alltid kolla lite extra på studentrabatter å sånt där som man tydligen har med det där vita kortet jag alltid tyckt varit så onödigt att bära med sej ;D

Annars var helgen lugn. Idol-mys hemma hos Katherine på fredagskvällen, trevligt! Och Katherine fixade massa goda "asiatiska små rätter" till oss. Okej, vi andra va med och hjälpte till på ett hörn, men det är Katherine som ska ha mest cred. Tack för en mysig kväll! Bäst blev nog de hemma-friterade räkorna. Ja jävlar va vi skrattade; fula och trasiga blev de, men de smakade ju okej iaf. Eller ja... ;p

Lördagen blev lugn, och även gårdagen. Lite handboll på förmiddan och sen grönsaks-mys igår kväll upp på Herrhagen. Nu börjar nog även grannarna tro att jag också bor där. Och vem vet, kanske blir det på riktigt snart? Inte mej emot, iaf!




Nu märkte jag va hungrig ja var, måste nog slänga i mej en frukt innan de blir allt för sent. Idag gjorde jag grymt god mat, fläskfilé å pommes, det slank ner ska ni veta! ;D Sov så gott för det kommer jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0