Kvällens Planer

Idag har jag varit i skolan och redovisat (jag var grymmast) och nu är jag hemma och laddar inför kvällens bravader. Jag ska träffa Elin H ikväll, vi bestämde oss för att se "Hairspray" som går nu på bio. Kul! Inte för att det kanske är en bio som jag själv helt skulle valt i första hand, men jag har hört mycket positivt om den så de blir nog kanonbra! Sen är det alltid kul att träffa henne också, var ett tag sen nu..

Nyss ringde min andra Elin, den största pärlan av dem alla, och berättade att hon och hennes skol-flickor skulle ut ikväll. Tydligen skulle jag med dem. Måste erkänna att jag var lite negativit inställd först och sa lite smått tack men nej tack. (Har kommit på mej själv att faktiskt inte va alltför glad i såna där spontana projekt, vissa grejjer krävs lite planering och förberedelsetid för min del.) Men sen kände jag att va fan. Det är klart att vi ska ut! ;D Så nu ska jag snart kasta mej i duschen. Fixandet får bli efter bion sen, det är ju torsdag och vi behöver ju inte alls ha bråttom ut eller nåt.

Nu pratar de om Stieg Larssons böcker som ska bli film. Det ser jag fram emot, gillade böckerna! Har heller inte läst den tredje boken än, men det måste göras. Nåt annat som måste göras är att bestämma kläder till ikväll och raka sig. Haha, det var inte igår. Fast.. kanske är det bara jag, men såhär på hösten/vintern känns det inte riktigt lika noga längre.. Ja menar, det blir ju så mycket varmare att slarva lite, höhö ;D



Hoppas ni har en bra kväll! Det ska jag se till att jag har :)


  Så här bedårande är vi när vi är "hockey-chica". Tänk då bara hur vi kommer va ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0