Solen I Ögonen

Det är precis så det har känts de sista dagarna, jag har solen i ögonen och skuggorna bakom mej trots allt. Och gissa om jag trivs med den känslan!! Extra mkt så kände jag igår när ja va ute å sprang; solen lös sådär fint över älven och de va nästan så att jag njöt av att va ute å springa.. (Jag sa nästan) Men faktiskt, jag kände mig sådär glad och lite fånigt fri som man kan göra ibland. Det är så skönt att kunna göra vad man vill utan att tänka på hur en viss person reagerar, utan att känna sig skydlig och behöva förklara, och faktiskt kunna tänka på vad jag själv vill i första hand... Det är på tiden! Såhär bra som det känns nu på bara de senaste veckorna har det inte gjort på över ett år...

Har även gått å blivit värsta TV:nörden, men de kanske blir så när hösten kommer. Idag va de ju Bonde söker Fru och Mia och Klara som jag va tvungen att se. Herregud, säger ja bara! Haha va roligt.. och så patetiska och sorgliga de där två brudarna är.. haha de värsta är ju att man nästan känner igen sig ibland, haha va säger de om en själv? ;p

Min lunchdate med elin blev inställd idag eftersom hon hade bättre saker för sej... jahapp tänkte jag och gjorde lite pyttipanna istället. Glassigt värre. Men de kanske va lika bra. Jag har insett att jag inte direkt är rikaste tjejen i kommunen just nu, så jag ska faktiskt försöka leva billigt ett par dagar framöver. Fan, hade ju inte räknat med att behöva köpa kurslitteratur, hade liksom förträngt det.. mkt mkt mkt roligare att köpa andra saker ju! Antar att jag inte är ensam om att tycka så...

Skum känsla att komma till skolan idag och vara förberedd och verkligen ha gjort allt jag skulle. Usch det låter hemskt, förr var jag alltid så duktig och gjorde allt och lite till. Vet inte vad som hände, kanske slog det över eller så bara tröttnade jag, för nu är ja minsann inte lika duktig längre. Tyvärr kan jag tycka ibland.. men så är de väl, de går väl upp och ner. Snart kommer nog all ork och lust tillbaka och då slår jag alla med storm! Sen är det ju faktiskt så att vi inte har de alltför hårt i skolan just nu, trodde uni skulle va mkt värre. Hade redovisning förra veckan iförsej, alla andra pluggar till tentor hit och dit medan vi fick göra en poster och äta vindruvor och godis. Haha, snacka om lagomt seriöst ;p
                    
                                                                              
                                                                           Vår mogna poster


Imorgon blire möte med banken. Ska kolla upp lite grejjer, även om jag är tveksam så kan det va bra och ha lite koll. Vill ju så gärna hitta nån fin lägenhet å flytta till, men frågan är om det är smart att köpa nån... jag menar, jag är student och har inte ens nån fast inkomst så känns lite sådär att dra på sig stora lån... Kan inte nån bara komma dragandes med en stor, fin och asbillig 2:a med balkong mitt i stan och liksom bara ge den till mej? Bara för att jag är så jäkla bra och förtjänar det! ;p Haha, ja drömma kan man ju alltid... :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjolahopp miss J! jasså du har solen i ögonen, det låter kalas.. jag har hört att det blir extra soligt mes SPRIT på lördag? ragnar kanske ska me på fest? älskar dig bästis :) dig och sprit..

2007-10-11 @ 11:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0