Telefonlista

Här kommer en sån där lite halvkul sak som jag egentligen brukar ha lite svårt för att orka svara på:

Ta fram din mobil och gå in på kontaker. Skriv ner de 13 sista kontakterna
1.
  Storas Christer
2. Teta
3. Therese L
4. Tommie J
5. Tommy
6. Totta
7. Tvillingbror
8. T2
9. Vickan hem
10. Världens bästa Per
11. X:et mitt
12. Zebbe-bebbe
13. Ärtan


1. Har du haft ett förhållande med kontakt 10?
Nix pix, men det har hänt att folk trott det

2.Hur träffades du och kontakt 7?
Haha. Jaa, vi möttes faktiskt på en bro ;p

3.Vad tycker du om kontakt 5?
Han är en jättebra kille som alltid kommer att vara speciell för mej

4. Är kontakt 10 och 13 kompisar?
Det skulle jag nog vilja påstå att de är

5.Vad brukar du och kontakt 6 göra?
Fira midsommar! Ibland slår vi på stort och jobbar ihop också

6. Vilken hårfärg har kontakt 9?
Beror på vilken vecka det är. Sist jag såg henne va de blont har jag för mej

7. Vilken ögonfärg har kontakt 8?
Öööh, pinsamt, denna borde jag kunna! Blandade typ, lite grönaktigt.. (fan va dåligt av mej)

8. Gillar du kontakt 12?
Jepps. Min bästa kusin!

9. Är du nära vän med kontakt 13?
Kunde inte varit närmare.. Utan Elin ingen Jossan

10.Vad skulle du vilja göra med kontakt 2?
Träffa henne och käka erotiska frukter ;p Det är vi bra på!

11.Hur lärde du och kontakt 1 känna varann?
Min sommarjobbs-chef

12.Vad skulle du göra om kontakt  11 stod bakom dig nu?
Hahaha jaaa... Finns en chans/risk att han gör det imorrn tydligen.. Kan bli en uppföljning på detta..

13. När träffade du kontakt 3 senast?
I våras när hon fick tillbaka sina skol-böcker

14.Vill du pussa kontakt 4?
Nej tack, been there done that

15. Vem pratade du med sist av dem?
Nr 13. Ärtan is the shit!


Kommentarer
Postat av: daniela

fett kul grej!:)
trevlig kväll

2007-10-27 @ 19:12:00
URL: http://danielamoskovits.blogg.se
Postat av: Maria

Kul grej :) Kan hända att jag lånar ;)
Haft en bra helg?
Hörs i veckan.
Kramar

2007-10-29 @ 10:54:04
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0