Värsta Kocken

Lugn men dyr dag idag. Var hos frisören, 1200 kosta de, och då fick ja ändå 10% på de riktiga priset.. Shit, va dyrt säger ja bara! Vet inte ens om jag blev speciellt nöjd, men men, man vänjer sig väl.. hoppas jag. Åkte iaf hem efter klippningen och gjorde potatisgratäng med kött till la familia. Blir nästan lite impad av mig själv, ja menar, ja är inte direkt känd för att vara nån höjdare i köket, men vänta bara. Det tar sej! ;p

Klassfesten igår var kul, precis som jag trott. Det var bra drag hos Per; vi hann med att köra två olika tävlingar, snacka lite skit me alla, och jag lyckades även dra iväg ett skumt sms. Haha, självklart skickade jag ju till helt fel person, men va fasen. Jag står ju för det jag skrev, ja menar, det ÄR "så gott när man kan sitta på en toalett alldeles själv och sjunga lite på beatles". Haha, alltid lika pinsamt att skicka fel.. Men det kunde ha blivit ännu mer värre! 

 Sen ramlade vi iväg till Arena för att dansa lite. Va väl ingen höjdare först, men sen blev det bättre, både på folk-och musik-fronten. En lyckad kväll me roligt folk som sen slutade med kebabrulle (den där gröten kommer när jag flyttat, jag lovar ;p) och övernattning på KRP. I matkön hann jag även med att skälla lite på en idiot som trodde han ägde världen. Man kallar inte tjejer för slynor hit å dit!!! Jag blir så trött på sånt där, visst jag svär väl också i onödan å sånt ibland, men vadå, varför använder man vissa ord bara sådär? Helt utan anledning, oftast till personer eller i situationer det inte alls passar in överhuvudtaget? Som den gången på gymnasiet när en i min klass började skälla ut datorn för att den inte funkade. "Din mamma är fan en hora!" skrek hon. TILL EN DATOR, liksom. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga, men vet iaf att datorn inte funkade ett dugg bättre efter det. Okej, nu låter jag som värsta tråkiga kärringen, men så tycker ja iaf. Strunt samma, kvällen var riktigt kul och nu är de bara att se fram emot nästa klassfest! Har ju bestämt att vi ska ha klassfest första torsdagen i varje månad, men jaja, vi får väl se hur de blir me den saken ;p

Dagens buss-händelse innebar att buss-chaffisen slängde av en tjej. Vet inte helt hur det gick till, men avslängd blev hon iaf, och chaffisen var sur och arg som ett bi. Haha, skräll att jag är med om både det ena och andra på bussar. Jag tycker det är nåt skumt nästan varje gång man åker buss, vi ska inte ens gå in på hur givande det kan va att åka nattbuss till Forshaga på lördags-nätterna ;D

Ikväll har LÄSK kändisfest, och det lät som de skulle kunna bli en skitkul kväll! Haha, jag vill också gå på maskerad nån gång å ha nåt roligt utklädnings-tema. Vore ju hur kul som helst ju! Måste fasen fixa en sån nån gång, förra gången vi fixade stor fest blev det ju hur lyckat som helst, så varför inte göra om det? ;D



nu ska jag kolla lite på vem som åker ut ur IDOL, sen blir de nog till att lägga sej. Imorrn lutar det åt lite IKEA och bio på kvällen. Mys! Sov så gott


                                                          
                                    Maria & jag                          Per, såklart!                           Tina & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0