Vidrigt Var Ordet

Oh my God säger ja bara! Tror ni inte idioten (alltså jag, i detta fall) gick till matsalen idag och köpte värsta goda köttgrytan me bacon i.. mm tyckte jag och satte tänderna i köttet som självklart inte va nåt gott kött utan nån jävla levergryta. Fy faaaan säger ja bara! Förlåt, jag vet att det finns människor som gillar lever, och good for you, jag är glad för eran skull, men personligen tyckte jag att det var bland det vidrigaste jag smakat. De va bara att slänga skiten och vackert ställa sig i kön igen å köpa ny mat. Personalen måste trott att jag var hungrigast ever, men det sket jag i kände jag. Bläää!

Annars är läget bra bra bra. Mina handbollstjejer tränar på flitigt och vi har snart seriepremiär. Jag tycker att det hela tiden går framåt och i mitt huvud har vi redan vunnit serien ungefär. Kommer ju bli så besviken den dagen när jag upptäcker att alla andra lag också kan spela handboll.. men va fasen, då har jag iaf trott på oss till en början :D

Sov hos konstapeln inatt, alltid lika gemytligt. Fixade tacos och såg på Topmodel, Ensam mamma söker och lite andra otroligt givande program på tvn. M som kom förbi en sväng klagade men va fasen. Ingen tvingade honom att stanna kvar, och det upplyste jag honom om också. Men minsann, vem var det som valde att stanna kvar? mm precis ;D för övrigt så va de lite otippat ändå att vi fick besök, men jaa.. va ska man säga. De blev ju lite småtrevligt iaf. När vi blev själva så fortsätte vi vår mogna kväll (vi har en tendens att vara så jävla omogna... tillochmed vi själva känner att de går lite överstyr ibland...) Men mestadels av tiden, så anser nog både jag och elin att vi är jävligt roliga helt enkelt. Två töntar är bättre än en tycker vi, och töntar på tillsammans!

                                                         
                                                                                                                             
                                                                                                                     Italy 05. Såhär roliga är vi, typ
                                                                                                                                                      



Nu blire till att runda av här. Det är ju en dag i morgon också, som ni alla vet. Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0