Barnsligt glad

Idag är en såndär dag som man bara gillar helt och fullt. Det gör inget att det regnar och är skitgrått ute, för jag känner mej bara glad ändå. Kanske beror det på att jag lyssnar på Lasses nya låtar, kanske beror det på att jag hittade lite kläder igår igen, kanske beror det på att jag vaknade av ett trevligt sms, kanske beror det på att.. jaa. Det går helt enkelt åt rätt håll just nu and I´m fucking worth it.

Haha, var ute och gick imorse också med mamms&papps och då tävlade jag i backarna med pappa. Gissa vem som vann? Pappa hann inte ikapp mej och jag blev sådär barnsligt glad. Misstänker starkt att han lät mej vinna (när sist kunde jag springa ifrån min pappa liksom?!) men ändå.. jag va bäst!!! Haha, kul att detta året har gett lite resultat iaf :)

Ikväll kommer Ragnar på besök och jag måste erkänna att jag längtat. Fasen, jag börjar bli lite smygalkis känner jag, det har blivit nåt varje helg på sista tiden och det börjar luta mot sommaren -05.. Men vadå, kul som fan och alla andra kan ju, så varför inte jag? ;D Ikväll blir de stort kalas, jag och vännerna kommer ha roligast av alla! Självklart, va trodde ni?

Grattis till Maria som fyller år idag! Skulle ju bara ringa å va lite gullig jag, men lyckades såklart väcka henne istället. Haha, hoppas du kunde somna om å få en lite bättre start på dagen :) Ha de så bra allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0