En Blogg Om Ingenting

Ibland får jag lite dåligt samvete. Nyss var precis ett sånt tillfälle; jag klickade in på aftonbladet och tittade runt lite på rubrikerna. Självklart så klickar jag in mej på nåt i stil med "Brittan i tårar" och scrollar snabbt förbi rubriker om krig i Irak och andra hemska saker som faktiskt är nyheter på riktigt. Men vadå, är jag ensam eller? Är jag ensam om att vara ytligast i världen och va lite smått nyfiken på vad alla (o)intressanta kändisar pysslar med?!

Egentligen har jag inte så mkt att blogga om, för just nu känns de som jag lever mitt liv lite på halvfart. Det händer liksom inte sådär jättemkt, och jag gör inte så mkt för att ändra på det heller. Finns så många saker som jag borde fixa och ta tag i, men jag vet inte om jag orkar.. Jag borde städa mitt rum, söka lägenhet, kolla upp utbildningen, ringa massa viktiga samtal, gå ner lite till i vikt, prata om jobbiga saker med vissa personer och helt enkelt ta reda på vad jag vill göra med mitt liv.. men imorrn när jag vaknar, då ska jag minsann läsa lite för skolan, sen bege mej mot stan å bränna lite pengar. Och sen, efter det. Då ska jag ta tag i allt! (om jag säger det tillräckligt många gånger till mej själv så kanske jag tillochmed börjar tro på det)

Det pratas lite löst om en kryssning i alla fall, det kanske vore nåt. Och nånting som definitivt är bokad är ju så klart lars winnerbäck i höst. Först här i karlstad och sen drar jag med mej elin till örebro å njuter lite till. Mmm, lovely!

    
Lasse, Ransäter 07. Guld!


Och så är det ju två inflyttnings-fester inbokade i kalendern också, de kommer bli riktigt kanon de! Först till Kricke nu i helgen och ett par helger senare blir det dags att inta Kejtrins nya palats ;D Kul!! Och för att inte glömma den inbokade lunchdejten med konstapel Ärta på onsdag.. Ojojoj, viktiga grejjer! Då ska de snackas igen mkt som vi inte hunnit med på senare tid.. hon har ju varit lite av en busy nolla på sista tiden, och jag.. ja jag har mest varit slö :p Men det ska det minsann bli ändring på. I morrn börjar ju mitt otroligt mogna å duktiga liv, ja så var det ju ja!



Gonatt gonatt

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var inte lite grejer du skulle hinna med.
Vad ska du kolla med om utbildningen??
Jag ska ha födelsedags fest i oktober, vet dock inte vilket datum men hör av mig närmare :)
Hoppas din dag blir bra. Kram

2007-09-11 @ 14:09:28
URL: http://berglundmaria.blogg.se
Postat av: Maria

Förresten, hur skaffar man egen bakgrund?

2007-09-11 @ 19:12:42
URL: http://berglundmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0