Extremt Busy

Haha, de är inte lätt när man är så otroligt upptagen och lever ett sånt otroligt spännande liv så att man inte ens hinner blogga :p men nu jäklar ska de snabb-bloggas lite granna.. förstår att ni är många ivriga läsare som väntat ;p

Veckan har faktiskt kännts lite stressig och uppbokad, har ju VFU hela dagarna (skulle kunna berätta hur mkt sjuka/roliga/tråkiga/jobbiga/muppiga grejjer som helst, men de får jag ju inte för jag har ju sekretess. såklart. Känner att jag måste öva in mej på det här tills de är dags på riktigt!) Har också passat på att bosätta mej lite extra mkt på herrhagen, tjänar ju en halvtimme på morgonen om inte annat. Måste erkänna att jag och Frukten börjar bli riktigt tajta.. Okej, Elin kanske tycker att jag är lite smått störd som pratar mitt eget lila språk med han, men jag vet att han fattar precis allt jag säger.. Ja, vi connectar helt enkelt, så de så.

Igår efter VFU:n klämde jag in en fika med Maria, och det var banne mej på tiden. Tack och bock för sällskapet och för shopping-hjälpen, vi är ett bra team ihop. Vi borde ju för fasen hänga oftare ;p
                                                                              
                                                                          Jag och Maria, kalas-fina

Igår efter fika-dejten stressade jag mej hem, fixade lite för att sedan åka in till stan igen och bli bjuden på lite mat&vin. Riktigt trevligt får jag nog säga. Självklart lyckades jag både bränna mej i ugnen (som alltid) och missa bussen imorse, men shit happens och det gick ju bra ändå.

Självklart är det ju klasshandboll just denna helgen när jag skulle passa på att smita ut å roa mej lite. Det är ju så gott att gå upp kl sju efter en kalas-kväll känner jag! :S Haha, inte. Men annars känns handbollen riktigt bra hittills i år. Ska nog se till att få ordning på mina små tjejer, de är ett riktigt mysigt gäng faktiskt. Ska bara försöka lära dem spela lite handboll också ;p

Ska också bli gott att få åka hem till morfar och hjälpa honom med städning och att frosta av frysen imorrn eftermidda. Ibland känns de bra att alltid vara duktiga och hjälpsamma flickan, ibland känns det förjävligt..

Nu blir de mat, sen är det städa badrum å dusch som gäller. Stressig dag idag, men de är de ju värt när kalas är på intåg. Ikväll tror jag att det var elins tur att va snyggast. Mkt hård konkurrens mellan oss heta brudar nämligen, vilket ni alla förstår. Men vi får ju turas om helt enkelt, rullande schema liksom. Pax för att va snyggast liksom.


  Fulast vinner, typ



Hej hopp på er!




Kommentarer
Postat av: konstpel ärta

gotta love that picture :D den är nästan olagligt snygg.....

2007-09-22 @ 14:38:49
Postat av: basshunter

jag känner en BÅT, hon heter jossan, jossan heter hon

2007-09-22 @ 19:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0