Gröt Helt Enkelt

Måste erkänna att det var lite segt att gå upp imorse, jag som aldrig brukar bli dålig eller nåt. Men faan va packad jag blev igår alltså, jag slog på stort och slurpade Ragnar-bål hela kvällen. Mumma! 

                                                                         
                                                              Även lite Doris slinker ner ibland

Kände mej fortfarande lite rund under fötterna när ja vakna ;p Men kvällen var mkt lyckad iaf; bra drag hemma hos Per först och sen vidare till Arena. Där stötte jag på sötaste killen från jobbet och passade på att shaka loss lite granna. Sa sen hejdå och tänkte gå till donken för att äta lite fyllemat, men blev istället hembjuden på havregrynsgröt med lingonsylt. Så smart alltså, lätt att fixa, billigt och hur mkt nyttigare som helst!!! Tack, M ;) När jag blir stor och flyttar hemifrån ska jag också alltid fixa gröt efter krogen. Låter kanske inte sååå glammigt, men attans va de slank ner :D

Frukten is back för övrigt! Så gött! Konstigt egentligen att mina senaste inlägg handlat så mkt om en katt som jag inte ens träffat nån gång. Jag som inte ens gillar katter :p

En riktigt dryg tänkar-fredag idag känner jag och det är inte bra. Måste bryta den här trenden med sega och jobbiga fredagar. Men T ringde förut faktiskt och det muntrade upp lite grann måste jag säga! Han är ju verkligen speciell måste jag säga (hela det där gänget är ett kapitel för sej) och hade vi träffats 10 år senare så hade det kanske varit perfect match.

Funderar på att ha uppehåll från godislöftet just ikväll och köpa lantchips. Någon sa till mig att jag måste göra det jag vill och känner för, och just nu är det faktiskt precis det jag vill. Ja menar, här har jag gått i ett år och längtat efter just de chipsen och så glömde jag köpa dem i somras! Imorgon ska jag börja leta efter min kulle, och sen är det bara att bestämma sig. Eller hur, Urran? :)





hejhej


Kommentarer
Postat av: hemlig läsare

FYLLO!!!!!! det här ska jag rapportera till konstapeln.....

2007-09-10 @ 08:11:52
Postat av: Knattiz

Klart ja ska me till kricke... ska bara skrapa ihop lite pengar först.=)
Alla som kommer hit säger samma sak om att avskärmningen är så snygg o att dom aldrig sett en som va så välgjord;)

2007-09-10 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0