I Akut Byx-behov!

I fredags gick jag och klass-gänget ut och åt på Mongolien, och sedan fortsatte vi till biljard-9:an. Riktigt trevlig kväll tycker jag, fast jag sög ju totalt på biljarden måste ja erkänna :)

Igår var jag så otroligt slapp, förutom promenixen på morgonen så va ja knappt utanför huset.. men jag behövde en sån dag! På kvällen hade jag huset för mej själv, då passade ja på att bunkra upp me levande ljus å melon framför tv:n. va ju massa bra filmer igår så de passade mej perfekt! Fick även tummen ur och rensade min garderob som jag borde ha gjort för x antal veckor sen. Gick hyfsat bra måste jag säga, men herregud, nu står jag här med ett par byxor... ETT PAR, liksom. Sparde iförsej en kjol också. Haha, vet inte hur jag ska klara mig, men det känns som att jag rätt snart måste bege mej ut på shoppingrunda. Inte mej emot iförsej, men det skulle inte sitta fel med lite extra mkt pengar just nu bara. Fram tills dess får vi hoppas på varmt å fint väder så att tajts funkar ett par dagar. Annars blir de kris :

Och idag har det väl heller inte varit nåra större aktiviteter på gång; höjdhoppsfinal å lite plugg... lugn helg me andra ord ;p men men. på torsdag är de klassfest å det ser vi verkligen fram emot! Brukar ju va ett vinnande koncept, så den kvällen kommer bli riktigt trevlig skulle jag tro :D 


                                                                         
                                 
                                  Klass-kalas hos Per förra hösten. Laddade och glada som alltid!



Nu blir de duschen å mat-dags! Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: elin

när ska vi käka på mongolien, ditt mongo?! :D frukten är borta! jag dör om han int ekomemr tillbaks, då blir du ensam!
jo men ha en fortsatt trevlig kväll

2007-09-02 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0