I´m Such A Good Friend

Häromdan bosatte jag mig hos min käre konstapel Ärta igen. Vi slog på stort och fixade mys med tacos å grejjer framför tv:n, riktade också in oss på att se en Freddie Prince Jr- film (såg ju alltid de tillsammans förr i tiden). Synn bara att jag totalt slocknade efter tio minuter, haha de va väl inte riktigt vad varken elin eller jag hade tänkt oss. Det är inte likt mej, det brukar ju alltid va elin som somnar mitt i våra (okej, mina) djupa samtal men nu jävlar fick hon igen! Mohaha, schysst kompis jag är :) Men jag hann iaf med att diska innan jag drömde mej bort, så de så!

Åååååh, blir tokig! Mamma bakar så de luktar lovely i hela huset, och självklart måste hon göra just mörkulor. Mina favorit-kakor! Jag blir tokig, hur ska jag klara att hålla fingrarna i styr från mina älsklingar?! Är helt barnsligt förtjust i de där små kakorna... mm mums! Men men jag ska minsann kämpa på den här hösten och vara lite duktig!

Idag blev de en långpromme med mamma och sen en sväng till solariet faktiskt. Har inte varit å solat sen nyår, och man glömmer lätt hur gött det är att ligga där och bara.. ja vet inte. Längta till sommarn, kanske. Fuck, jag vill åka utomlands! Jag vill bara släppa allt och draaaaa. Bort, bort, till sol, bad och glassiga drinkar..! Men hur ska man kunna få tid och pengar till att bara åka bort? Och så ska det ju passa med rese-sällskap också :)

                                                            
                             Drinkar i Bulgarien                                         Mexiko var också
                                    slinker ner                                                  rätt underbart


Tog mej en vända på stan idag igen, men självklart så hittade jag ingenting. Suck. Har inte gått så bra för mej i kläd-jakten på sista tiden, vette fasen alltså. Är ju massa saker jag skulle vilja ha just nu. Men de får fixa sej :) Är ju ändå Katherines tur att va snyggast på lördag, så varför bryr jag mig ens? ;p Hon har ju inflyttningsfest på lördag, de kommer bli grymt kul kan ja tänka mej! Synn bara att det krockar me Tinas kalas-kväll.. Stör mej på att det alltid ska krocka me allt hela tiden!! Men men, de bor ju tack och lov nära varann, så jag får väl springa lite emellan.. Eller iaf slinka in en sväng till Tina innan inflyttningsferren drar igång på allvar ;D så otroligt stressigt att vara så uppbokad, som ni förstår.

Idag hörde jag en mkt intressant kommentar när jag väntade på bussen. En mkt häftig kille pratade med sin antagligen lika häftiga kompis om en tjej och sa "va fan, vem tror hon att hon är? Okej, hon är snygg men hon är fan inte så sexig alltså. Och vadå, jag bajsar ändå på hennes morsa varje dag". Ööööh, jaha..?! Vilket jäkla sätt att uttrycka sig, eller? Är det bara jag som är gammaldags nu? Men vadå, bajsa på hennes morsa? Moget! Nää konstapeln, nu får du ta i tu med dagens ungdom, de säger jag bara!!! ;D

nu blir de sova som gäller för mej. dags nu känner jag! Måste ju va pigg å glad till släktkalaset imorrn, både jesper å morfar fyller ju år så de gäller att ladda batterierna ;p Hej hopp å gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0