Jag Kan Inte Cykla

Pinsamt är vad det är. Jag kan verkligen inte cykla. Häromdan ramlade jag på cykeln. Igen. Börjar bli riktigt trött på det här, för som sagt, det är lite pinsamt. "Hej jag är 22 år och kan inte cykla" liksom. Haha, och som vanligt gjorde det så ont så jag trodde att jag skulle dö, vågade inte ens kolla in skrapsåren förrän på hemmaplan. Tänkte att när jag får mina döds-bevis så vill jag befinna mig på hemmafronten bland familjen. Men blev nästan lite besviken måste jag erkänna, när jag kom hem och det knappt syndes nånting :p men det gjorde faktiskt ap-ont och ett par blåmärken fick ja. Kommer bli jättesnyggt imorrn när jag ska ut, hade ju tänkt ha klänning.. får se hur de blir me den saken :S

Var på systemet förut också, och jag förstår att kassören ville se mitt leg. Fick lite smått hjärnsläpp och betedde mej som att jag aldrig varit där förut. "A, alltså jag skulle vilja ha en sån.. va heter de, sån där med en flagga på. Vilka storlekar finns de? Och Black Tower, alltså det vita, finns den i rött ens? Och en påse, och så.. va kostar de här nu då, jaha, och så lite cidrar.. eller nej, eller jo. Sa ja en påse?" osv.. Haha vet inte vad som hände men kände själv att jag gjorde ett mkt skumt intryck :p

Haha, måste även lägga in "dagens citat" (inte för att jag brukar ha de, men nån gång ska väl kanske va den fösta?) : "Du har verkligen såndär bäbislen hud, ett otroligt tajt ass och utstrålning som en get"  Erhm, jaaa, va svarar man på det? Tack K, det värmde! Eller? :p Haha nä, men de va rätt gulligt sagt ändå, om man visste bakgrunden. Annars är väl inte jag den som brukar likna mej själv vid en get liksom. Har faktiskt aldrig hört någon annan göra det heller. Tack och lov!

Frukten, kom tillbaka nu, det är inte roligt längre! :( Skulle vilja köpa en ny katt till dej, så du slapp vara ledsen elin, men jag förstår att det inte riktigt blir samma sak. De är ju Frukten ni vill ha, den fula ankungen liksom som gått å blivit en riktig svan.

Ikväll blir det fruktmys med Teresia efter träningen, måste ju säga hejdå innan hon drar iväg som fröken Resledare. Blir också så sugen på att dra iväg och jobba när jag hör hennes planer.. Fan, varför bodde jag inte kvar i London ännu längre?!

                                                                                                                    Teresia och jag




Imorgon hoppas jag på trevlig och otroligt mogen lunch med Elin och sen en riktigt kul klassfest ;D
Nu ska det läsas lite mer för skolan. Adios!






image17Vi två som bartenders. Lika mogna som alltid!



Kommentarer
Postat av: elin

jag håller fortfarande tummarna.. fast han inte är tilbaks än! idag va ju dagen han skulle komma hem, bestämde jag igår.. drömde att atiam hittade honom (????), sa det till david i sömnen imorse. weird. vi har såpabandy imorrn, så det blir nog inget arena för min del :P ska iväg på flottrace nu.. puss&kram

2007-09-05 @ 16:21:20
Postat av: Teresia

Tack Jossefajn för den überdelikata ostbrickan, det trevliga sällskapet och de erotiksa frukterna!;p
Mycket gott=D

2007-09-05 @ 23:47:51
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0