Kalas-kväll

Det är bara att konstatera. Ragnar gör en aldrig besviken! Kvällen igår blev som väntat riktigt lyckad, och ragnar-drinkarna slank ner som bara den. Tjuvstartade lite hos Tina först också, med cider och smörgåstårta.. mm mums! Sen stressade jag vidare till Katherine och där var det fullt drag såklart :) Så kul att ha alla forshaga-kompisar (plus annica också) på samma ställe för en gångs skull! Mickis kikade ju också förbi en sväng och det var inte igår vi sågs direkt.. Händer allt för sällan, men det blir väl kanske så ibland.. :(


                                         Såhär kul är det att träffa Mickis  


                                                  Ragnar sviker aldrig


                                   Jag, Annica och kvällens värdinna   



                                             Spejsigt att blanda drink med diskborsten, Elin!


Sen drog vi iväg till Nöjes där det var lång kö och mkt folk. Elin "bjöd" på Falken (ännu en smarrig drink!) och vi dansade all night long. Hann inte ens mingla runt, men det gjorde inte ett dugg. Är inte sådär jätteminglig av mig, roligare att shaka loss ;D Dansgolvet bjöd på en intressant mix av människor; några roliga, några dryga, några trevliga, några skumma och några miffo-aktiga (självklart). En del va flashigare än andra helt enkelt ;) höhö.

Imorrn är det tillbaka till skolan som gäller. Känns bra, jag har ju längtat efter mina klassisar. VFU-n gick ändå bra, och min handledare var nöjd, men nu vill jag tillbaka till skolan igen. "Det märks verkligen att du befinner dig på rätt plats, för det har kännts jättebra att ha dig här" sa hon och jag småskrattade lite innombords. Jag som är så tveksam och verkligen inte vet om jag är på rätt plats... men men, ska ta tag i de nu i veckan och gå till studievägledaren!



Nu ska ja krypa ner, har ju bäddat i nya sängkläder idag. Lovely! Sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0