Kul Kväll

Jaha ja, då har man varit på IKEA här i karlstad då för första gången. Kände inget behov av att stressa dit vid öppningen, hade ingen lust att trängas eller så, men nu ett par veckor senare kände jag att de va dags. Kul att vi fått hit det tycker jag :) Man blir ju så sugen på att köpa massa saker och inreda å ha sig när man går det där varvet. Ska verkligen börja leta lägenhet ordentligt nu så jag får mitt eget nån gång :)

Kalasandet igår var riktigt kul, blev dock inte ens i närheten av att va så full som jag var sist :p haha men de va lika bra! Kricke bodde skitmysigt och hade bjudit massa trevligt folk. Han hade dessutom varit duktig och gjort god pastasallad som han bjöd på.. mm! :) Satt å hade de trevligt hemma hos Kricke ett tag, sen drog vi oss iväg mot Nöjes. Minglade och shakade lite granna och stötte där på Ida och Per från skolan. Kul kul! Vet inte vad mer jag ska säga om kvällen, den slutade inte med gröt denna gång, utan jag och världens finaste Elin knallade hemåt till oss (jaja, elin och davids place, men jag vill gärna tro att jag får låna de ibland). Där blev jag äntligen presenterad för Frukten också. Trevligt faktiskt, även fast han är en katt. Vi var nog lite avvaktande i början båda två, men sen tror jag ändå att vi hamnade på en hyfsat okej nivå. Jag lät honom somna en liten stund på min mage men hade ändå spray-flaskan redo, just in case.

                                                                              
                  Hatt ska det va!                              Jag, Katherine & Elin                                Hiss-kort, såklart!




Nu ska jag kolla bussar, har ju VFU i två veckor nu. Ska vara i en förskoleklass, och det kan nog bli intressant tror jag. Jobbigt bara å gå långa dagar hela veckorna, nu när jag vant mej vid två korta dagar per vecka :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0