Lööööööööve

Har ju praktik nu, och det känns som att jag håller på att stressa ihjäl mig om dagarna. Egentligen är de ju inte så himla stressigt, men man har väl blivit bortskämd och vant sig vid skola två korta dar i veckan, och nu är det ju "jobb" hela dagarna som gäller. Väldigt intressant och lärorikt, men jag är fortfarande inte helt övertygad om att jag verkligen valt rätt... :S

Annars är väl allt som vanligt, fast annorlunda.. Den här hösten verkar ändå kunna bli en riktigt kul höst, känns knappt jobbigt att sommaren är slut. Det är mkt kalas och fester på gång nu, och det känns jättekul. Synn bara att jag rensat garderoben och slängt alla mina fin-kläder, dryyygt! Visst, det är alltid kul att handla nytt men jag hittar ju inget! Tycker att jag letat massor, men icke! Hittar nada :(

Tror jag får lön på fredag iaf, ska bli intressant att se hur mkt. Känns som att det är behövligt nu, eftersom jag dels måste köpa massa nya kläder, dels så är de kommande veckorna som sagt fyllda av födelsedagar å fester! :D Dessutom råkade jag ju vara så smidig och drog på mej en mobilräkning på över 900 spänn, bra gjort liksom. Jag som brukar ringa för typ 300... jaja, de ska nog fixa sej. Presenter och sånt är ju iaf roliga utgifter :)

Varför är det där med kärlek så otroligt svårt för?!?! Ja menar, antingen går man runt och är olyckligt kär i nån liten drömprins som är totalt ointresserad av en... ELLER så går man runt och är olyckligt kär i nån kille som man vet inte alls är nån drömprins, men ändå så kan man inte låta bli att känna som man gör... ELLER så går någon annan runt och är kär i en själv, tyvärr utan att man är ett dugg intresserad själv.. ELLER så träffar man på någon som antagligen är världens bästa kille på pappret, men som man helt enkelt inte lyckas känna DET med, hur mycket man än försöker styra sina känslor.. Vem sa att det var lätt, liksom..?!


 
Elin är iaf den bästa!



Nu bär det iväg på handbollsträning. Det känns iaf ritkigt kul i mitt liv just nu, när lite andra småsaker inte riktigt är som de ska.. Hej å hå!

Kommentarer
Postat av: den bästa

du är bra och bäst du lilla vän. själv kan jag inte sova.. gäsp... puss

2007-09-20 @ 00:17:51
URL: http://preiszan.blogg.se
Postat av: Maria

Nä det blev inte det. David skulle bo kvar tills han hitta nåt annat, riktigt synd! Ses imorrn :)

2007-09-20 @ 09:59:10
URL: http://berglundmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0