Min Dag

Hej hallå dagboken, idag har jag hunnit med ungefär hur mycket som helst, eller i alla fall ett par saker ;p Jag har tex:

*Hostat mig igenom dagens skola

*Lunchat med världens bästa mamma (även elins icke släkting va med på ett hörn också)

*Gjort en läxa

*Ringt min handledare (hade inte ens koll på att vi skulle ut på VFU redan nästa vecka. Bra gjort Josefin)

*Hälsat på en arbetskollega som möjligtvis kan få bli en kompis på sin höjd

*Lärt mig spela GH (jag va grym om ni frågar mig)

*Sett Hannibal, äntligen. Är liksom inte känd för att va den som är mest uppdaterad inom movies direkt

*Tagit emot ett samtal som var ganska jobbigt men ändå helt okej. (Det går åt rätt håll)

*Lyssnat på min dagliga dos av Lars W

och så lite annat smått å gott!


Idag var det lite snack om utgång men kvällen förvandlades till en Idol-kväll istället. Hade kanske ändå inte varit så överdrivet smart att gå ut idag, är bättre att vara hemma å vila sig i form. Hur snygg å fräsch är man ändå, när man bar ahostar å snorar hela tiden? :S Så imorrn blir det till att ta det lugnt tror jag, å ladda inför lördagens kalasande istället ;D


Sov gott! Det ska jag :)

    
Jag å mamms i London

Kommentarer
Postat av: elin

guuuuuuud va du å din mamma är liiiiiiiiika, ni är inte syskon va? ha ha ha ha

2007-09-14 @ 12:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0