SM-guld Nästa

Haha ibland tycker jag att jag är så jävla rolig. Jag får liksom till det hur ofta som helst, även om inte alla andra riktigt förstår det alla gånger. Men jag kan ju inte hjälpa att annat folk inte har vett att uppskatta min underbara humor. Det viktigaste är ju att jag själv vet hur kul jag är, och det vet jag ju. (undrar varför jag sitter här själv fressten..? ;p) Fast det jobbigaste är ju när man är så tydligt oseriös och den andra inte fattar de!!

Nej, men ärligt. Ibland kommer jag på mig själv att dra vissa skämt eller lägga fram kommentarer som jag själv tycker är skit-lyckade, men efteråt kommer jag på att "njaaej, den satt nog inte så fint som jag trodde" liksom. Det är lätt att va efterklok ibland, fast å andra sidan så är det rätt tråkigt att vara det också. Och det är väl tur att jag är som jag är ibland, annars skulle ju mina vänner få det extremt mkt tråkigare. Så gott när någon kan skratta åt en, tycker jag! ;D

Mina tjejer var grymma på träningen idag. Alla var där, plus ett par extra som provtränade.. Åååh, blir så glad! När hände det sist liksom? Vi var så många så vi spelade match mot varann.. FULLA LAG! När sist hände det i nåt tjejlag i klubben, liksom? Det har börjat så bra och känns så kul så jag bara väntar på att något ska gå snett. Det känns för bra för å va sant liksom, att allt ska fungera så bra i år. Det vore ju så himla kul om det kunde gå bra hela året, jag menar, jag drömmer ju om en coach-karriär i smyg och ett sm-guld ;D Okej, tjejerna kanske inte har de bästa förutsättningarna med tanke på hur det sett ut förut, men jag går och tänker i smyg att "här kommer världens bästa Jossan och utför mirakel" liksom. Haha, undrar hur länge den drömmen sitter i ;D



nu måste jag verkligen sova! dröm sött allihopa!

 Jag är inte bara rolig som få, jag kan blanda drinkar också. Såklart!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Ja, det kommer bli tufft, särskilt när man fortf. är förkyld. Men det blir nog bra!
Nä, på lör är det utskottskväll så ska festa på rumpan. Va synd. Ska du till nöjes?

2007-09-27 @ 07:36:10
URL: http://berglundmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0