Bagarns Tös, Det Är Jag, Det

Nu står panna-cottorna i kylen och ser ut precis som de ska. Bara själva jordgubbs-såsen som ska göras sen också. De bara väntar på ikväll tills de får bli uppätna!

                                                                           
 
Igår när jag gjorde dem var det flera personer som verkade lite smått skeptiska till mina köks-kunskaper men jag förstår inte riktigt varför...! Okej, jag kanske låter en aningens velig eller osäker eller okunnig under själva tillverkandet, men det blir ju alltid otrooooligt bra i slutändan ;D I alla fall nästan alltid..

Känner mej lite smått stressad inför imorrn också. Åker ju på handbollscup imorrn och insåg att jag och handbollsgrejjerna befann mej på ett ställe medan mina liggunderlag, stora väskor och sovsäck befann sej på ett helt annat ställe ett par mil bort... men tack vare mina snälla föräldrar så verkar det lösa sej för mej även denna gång :) Det ska bli jävligt kul att åka på Höfers Cup, men hade självklart helst haft med Elin också.. När vi var coachteam tillsammans så var det verkligen ett dreamteam vi hade.. fy fasen va roligt vi hade! Det var tider de ;)

Nu ska det borstas tänder och sen är jag redo för dagens praktik. Ha de gött :)





Kommentarer
Postat av: Mamman

Mmm, de ser riktigt smarriga ut. Vad duktig du är! Leverans av bagen med utrustning sker under dagen, vi hörs på telefon. Ha en bra torsdag! pok

2008-04-17 @ 08:55:05
Postat av: Teresia

Gudars va du e duktig i köket Josefin;)
Ha en riktigt trevlig helg med tjejerna på Höfers, och jag håller tummarna för er så ni vinner alltihopa;)

2008-04-17 @ 09:29:46
URL: http://taaz.blogg.se
Postat av: Katherine

Va kul... lycka till på höfers. Men då får ja alltså inte träffa dig i helgen? D är ju faktiskt lite dåligt! Men har du vägarna förbi skövde så kan du ju kika in=D

2008-04-17 @ 10:57:58
URL: http://knattiz.blogg.se
Postat av: Hästen-Maria =)

Joss, jag tvivlade inte på Dej en enda sekund!!!
Lycka till i Färgelanda, se upp för brorsan ;)
Kram!

2008-04-17 @ 11:00:27
Postat av: Katherine

D va grymt kul ja... tänk om man kunde gå tillbaks till den tiden. Sov inte mer än 4 timmar... spanade pojkar. Tänk va dina småflickor kommer ha kul. O du står me huvudet på sned o ler o tänker tillbaks=)
Hihi underbart!

2008-04-17 @ 19:55:07
URL: http://knattiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0