Bortvald

Haha, för ett tag sen så bloggade jag om att jag blev bortglömd av en kompis som jag bokat in en liten träff med.. Idag skulle jag kunna blogga om att jag rent ut sagt blivit bortvald,känns jävligt illa men så äre väl ibland tydligen :p Jag som hade sett fram emot en riktigt trevlig tisdag gick och blev en smula irriterad, men så kom grannen som en räddande ängel och drog med mej på långpromme med mjukglass-premiär och sen gick vi hem och lagade lax och potatis. Hur bra som helst med en reserv som man alltid kan lita på! ;D

Nu har jag haft flera samlingar och gjort massa andra saker med barnen på mitt praktikställe. Får mycket beröm :) Har ju varit lite tvivlande fram och tillbaka men just nu känns det ganska bra iaf. Vet inte om det är mitt drömyrke, men kan ändå inte komma på något annat jag hellre skulle vilja göra.. (som jag varit inne på förut; att ligga på en sandstrand och dricka drinkar är väl inget riktigt yrke?!) Imorrn ska jag ha lite teknik, på torsdag ska jag ha "mattegympa" och på fredag tänkte jag mysa till det med en massagesaga :)

Nu väntar sängen!

                                                                         
                    Det var ungefär hur gött som helst att sitta i solen och kka mjuklass kände jag :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh fy fan va gott med mjukglass :)
Kram

2008-04-22 @ 23:00:12
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: Mamma

Hur kan någon välja bort dig? Men promenad i vårsolen och en mjukglass med grannen lät väldigt trevligt det också! Storhandel på fredag? Puss!

2008-04-23 @ 13:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0