Deklarering

Att deklarera känns jäkligt vuxet och framför allt jäkligt drygt. Egentligen borde det inte kännas så jobbigt eftersom det är ganska lätt och går ganska fort att göra. Men ändå.. det hörs ju på själva ordet deklarering att det är något som man inte gör bara sådär, utan man ska pusta och klaga lite över det först. I alla fall så hade papprena kommit hem idag, det var trevligare läsning än förra året. Haha, då blev jag ju jättesnopen och fattade ingenting när det stod typ "att betala tillbaka: 400 kr." Jag trodde innan förra sommarn att man alltid fick ett par tusen tillbaka, men tydligen icke! Om det stämmer det som det står och jag inte läst fel så slipper jag i alla fall att betala tillbaka något i år.. thank god!

I vilket fall som helst så är deklarering kanske inte världens roligaste grej att prata om... fast det måste ju va ännu tråkigare att tillochmed blogga om det..! Haha. Men sån är jag, jag är ju alltid så otroligt rolig annars så nån gång måste ju även jag få plocka fram min lite mer tråkiga sida ;D

Idag har det varit en helt okej dag Blev görglad när jag upptäckte att det var wraps till lunch där jag jobbade.. mums! Sen bar det av på träningar direkt efter jobbet där båda lagen var hur duktiga som helst. Tillochmed jag fick vara med och spela en sväng, och visa vart skåpet ska stå.. kul! Blev ju inte sämre av att jag kom hem och upptäckte att det låg bananer och väntade på mej i kylen, perfekt eftersom jag var hur hungrig som helst. Uppskattat! :D

Nu äre dags att fläta håret så ja får de lite lockigt imorrn, sen väntar sängen på mej tror jag bestämt. Men först ska jag se klart på 5:an.. det är så gott nämligen när man kan bli dömd till "ollande av annans död" ;p


Kommentarer
Postat av: Katherine

Ja fick betala tillbaks lite ja=( Vet inte hur d gick till.

2008-04-03 @ 11:28:39
URL: http://knattiz.blogg.se
Postat av: Katherine

Tur att du tänkte på mig iaf=)
Hoppas att vi ses till helgen ja=)

2008-04-03 @ 16:49:35
URL: http://knattiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0