En Avec Till/Utan Kaffet?

Igår vad vi på tevlig födelsedagsmiddag hos pappa Preisz. Vi blev bjudna på massa go mat och sen dukades det även fram en mycket trevlig efterrätt... :) Och vad serveras också när det är dags för efterrätt? Jo, precis, kaffe såklart! Och om man är på riktigt fin-kalas så bjuds det ofta även på en liten "avec". De andra kalasfirarna skrattade åt mej och det haglade pikar från alla håll och kanter när jag också tackade ja till en litet glas fast jag inte dricker kaffe.. jag menar, jag tycker att man får! Tycker inte ni? ;D Sen skrattade de åt mej igen (konstigt nog) när jag hällde i mjölken.. jaa, i bailysen alltså. Okej, jag gillar bailys men tycker att det är på gränsen till för starkt och bukar därför spä ut den lite grann.. och fressten, de andra hällde ju mjölk i sitt kaffe.. jag hade ju inget kaffe att hälla mjölken i, så vart skulle jag då hälla den om inte i glaset? ;D

Nu blire praktik igen, sen träningar och handbolls-föräldramöte! Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Katherine

D låter bra d... o ja kan ju inte bli dålig två utgångar i sträck heller. Du, ja hade gjort samma som dig för kaffe är ju blä! Tur att ja kan lite på att du inte heller mognar så mycket så du blir kaffedrickare=)

2008-04-16 @ 10:59:35
URL: http://knattiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0