Gårdagens Kalas

Om det blev fest? OM det blev fest! ;D Vi var ju här hos mej innan och det blev minsann rätt bra drag här fram mot elva-snåret. Vaknade imorse och första tanken var "det är nåt som inte stämmer". Tänkte först att jag kanske hade missat att gå till "jobbet" men insåg att de va ju söndag.. kände då att jag fortfarande kände mej lite smått full, vänder mej om och inser att "jääävlar vi hade ju lite kalas här igår." Såå va de ju :D Flaskor, påsar, burkar, fläckar och popcorn överallt! Kul kul, men känner att det var tur att jag ska få främmande snart idag, annars hade jag nog inte tagit tag i städningen så fort som jag gjorde. Har en förmåga att skjuta lite på det annars ;p 

  Kvällen började lite städad.  Sen kom Katherine och med sej hade hon den här lilla flarran:   Fick oss andra inte alls att tänka på 14-årsåldern med hemblandad joxx som man inte ens ville titta på när man drack.. :p Sen tog vi de obligatoriska bilderna på oss själva. Lika snygga som vanligt!

                       

När klockan hade blivit lite senare och vi druckit lite mer så var det dags för mej och Teresia att mysa till det inne på toan.    När jag sitter där så hör jag innifrån duschen en något full Teresia hicka fram frågan "Jossaaaaan, har du haft sex här i duschen nån gång?" Nej svarade jag och påpekade att jag kanske har en av Karlstads minsta duschar, så att det inte skulle vara helt lätt. Detta höll Teresia absolut inte med om och ville direkt visa att man visst kan få plats två i min dusch. Titta bara va bra det går, tyckte hon!   När vi hade härjat klart inne på toan så hittade jag Elin och Maria som smygit sej ner framför min dator..  De höll bl.a. på att prata med min lillebror och ladda ner massa bra musik.  Elin passade även på att be några på min msn-lista att DRAAAA som hon skrev. Inte helt uppskattat tydligen, men vadå.. man får väl inte va hur känslig som helst heller känner vi.. ;p

Som alltid när man är på topp så sägs de allra bästaste sakerna, den ena bättre än den andra. Men en favorit från igår är nog: "Jossan. Jag tycker inte ni ska slänga nåt i papperskorgen innan ni har källsorterat."  Ja ni förstår ju själva; tydligare än oss på fyllan kan man nog inte bli!


Nu ska sista disken tas, sen blire fika! :)




Kommentarer
Postat av: Teresia

Det är så bra att man är så uppfinningsrik på fyllan så där=p

2008-04-14 @ 10:45:55
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0