Jag Flagnar :(

Underbart kul att komma ur duschen och upptäcka att man flagnar! Från vad känner jag?! Okej, jag erkänner jag solade faktiskt en gång för snart två veckor sen.. i 12 minuter.. 12 minuter! Haha, det måste betyda att jag är jävligt vit och att det verkligen är dags att börja grunda inför sommarn om man nu bränner sej så...

Nu är iaf ljusen tända, chipsen står på bordet, drickan är uppkorkad och jag är tillochmed klar i tid.. frågan är bara vart alla vänner är?! :p

Ha en kul lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Katherine

Vet du vad... jag har haft egen lägenhet i 2 år och jag har fortfarande inte haft nån kakao hemma. Så ja måste säga att du är grymt Före!
Synd att jag inte var så rolig igår o gick hem. Men sängen va jäkligt skön när ja kom hem.=)

2008-04-13 @ 11:02:12
URL: http://knattiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0