Jag Stod På Mej

Jag stod emot diverse påtryckningar och gick hemåt när de andra skulle ut på galej precis så som en duktig tjej ska göra när det väntar tidig skola dagen efter. Jag ska inte säga att det inte ryckte lite i kalas-tarmen när jag såg det vita vinet hällas upp, men jag känner ändå att jag kommer va glad för detta imorgon när klockan ringer. Bra gjort Josefin! :) Spar mej till nästa fest istället, det är inte så långt kvar så det går ingen nöd på mej ;) Men det blev riktigt bra drag på de andra brudarna iaf, Elin dansade lite på stolen och mumlade (ok, gapade) nåt i hissen om att hon är glad att jag, trots att jag vet hur hon kan va ibland, vill vara hennes bästaste vän. Jag skulle nästan vilja formulera det som så att det är just för att hon är som hon är som jag vill va hennes bästaste vän hela livet. Så de så! Överhuvudtaget är jag riktigt nöjd med mitt kompis-gäng, jag kan skatta mej lycklig som har de vänner jag har! :D

Vi hann i alla fall med att spela pip-spelet, leka pilska, prata pinnar och ha lite allsång innan det var dags att dra. Ju mer jag tänker på det, ju mer sugen blir jag på att kalasa!! Skynda dej hem nu, Teresia, så vi får fira dej välkommen hem ;D

Nu ska det sovas! Imorrn är det föreläsning plus VFU-prat, sen ärre hälja :)


Kommentarer
Postat av: Katherine

Du är allt bra duktig du:P

2008-04-04 @ 10:24:28
URL: http://knattiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0