Kycklingpytt

Fick ett hett tips för ett par veckor sen om nån slags kycklingpytt, så idag när jag tänkte göra mat (för första gången sen i söndags, va säger det om mej egentligen?!) kände jag att det var dags att va lite wild och prova detta. Kan väl säga såhär att det var modigt av mej att prova, men det var alldeles för nyttigt för mej.. nån jävel hade petat i massa grönsaker i maten så jag fick ju peta hej vilt.. men men! Själva kycklingbitarna va goda iaf :p

Nu ska jag lägga mej och vila i soffan en liten sväng tror ja, det tar hårt på krafterna att va på "jobbet" varje dag vill jag lova! Sen blire upp till KRP för att dricka vin och spela nintendo wii, de blir kul. Har ju bara provat att bowla jag, får se om jag kanske vågar mej på nåt annat idag :) Sen får vi se vad som händer efter det, det kan va så att jag fortsätter va lite wild och crazy och tar mej en sväng upp till Campus ;p

Hoppas ni har en bra fredagskväll! Imorrn blire fest! Är riktigt riktigt sugen :D

Kommentarer
Postat av: Mange

määhhh kycklingpytt e juh sjuuuukt gott! :P Gärna med lite sweetchilicremefrachie :)

2008-04-11 @ 19:02:21
URL: http://fuja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0