Liten Uppdatering Sådär

Äntligen är bloggen igång igen då. Gött, man har ju nästan saknat att skriva här, måste jag erkänna. I lördags var det en sån där otroligt dryg dag och jag kände mej anti det mesta.. Men så pratade jag lite med min roligare (och ibland även bättre) hälft och hon påpekade att Sing-A-Long och ensam i soffan INTE var godtagbara ursäkter för att stanna hemma när hon skulle ut och kalasa. Försökte också lite med att jag skulle upp kl åtta och ha handboll, men visste även där att det inte skulle hjälpa speciellt mycket, eftersom det sällan har hindrat mej förut ;p Så med vin och lite godis i hösta hugg begav vi oss till Elin W och hennes fina lägenhet för att kalasa litte granna. Jag höll mej ändå ganska lugn under kvällen och hade det hyfsat trevligt ute på krogen också öven om jag måste erkänna att det är fan så mycket roligare att va full på krogen. Sad, but true! Det är inte lika charmigt att bli trampad på eller att få flera drinkar uthällda på sej när man är nykter, man ser liksom inte det roliga i det hela.. men men. Trevligt var det iaf och jag stannade tillochmed och dansade lite kram-dans, jag som sagt att jag skulle knalla hem tidigare. I alla fall så var det skönt att vakna hyfast pigg när klockan ringde ett par timmar senare, skönt att vara anständig när man ska coacha tjejerna iaf :)

I söndags tog jag och Elin oss upp till Campus för att låna lite filmer av M, och det var ett jäkla projekt kan jag säga! Svettigt och trångt på bussen, vi gick vilse i skogen och blev blöta om fötterna, sen höll vi nästan inte ens på att bli insläppta så vi fick börja ringa runt hej vilt för att få någon snäll själ att öppna. Tillslut så löste det sej iaf och vi fick med oss massa filmer hem. Som belöning för att vi var så duktiga och vågade oss upp till farliga Campus tyckte vi själva att vi var värda att bli skjutsade i bil hem, så stackars M fick tigga skjuts åt oss runt om i korridoren. Haha, tackar tackar! sa vi och åkte glatt med. Men vi betalade faktiskt för oss, så det borde inte vara några problem.. vi är säääkert väldigt välkomna dit snart igen ;D

Idag lutar det åt lunch med Elin (var hur länge sen som helst känns det som!) sen blir det handbolls-träning och våfflor.. mmm säger jag! Mamma ska bjuda mej på det eftersom jag inte kunde äta några när det var våffeldagen förra veckan, gud va gott det ska bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0